
doradca klienta ds. produktów hipot
- Poznań, wielkopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę o pracę
- pracę w modelu hybrydowym, biuro Poznaniu, ul. Kolorowa 8 (przy centrum handlowym King Cross),
- pracę na pełen etat (równoczesne zatrudnienie w naszym banku i u outsource’a)
- zespół/lider: Zespół Zdalnej Sprzedaży Kredytów Hipotecznych ODZ 1, Magdalena Wojciechowska
- miesięczny system premiowy
- cel: prowadzenie rozmów z Klientami posiadającymi kredyt hipoteczny/pozyskiwanie nowych Klientów
- masz doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu
- lubisz działać zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele.
- jesteś komunikatywny
- Twoja poprawność językowa w komunikacji z klientem jest na wysokim poziomie
- masz łatwość w identyfikowaniu potrzeb klienta
- znasz standardy obsługi klienta, a także techniki negocjacji i metod sprzedaży
- znajomość produktów hipotecznych będzie dodatkowym atutem
- profesjonalna obsługa Klientów w kanałach: telefon, chat, audio, email
- prowadzenie negocjacji z Klientami posiadającymi kredyt hipoteczny
- obsługa zgłoszeń i zapytań Klientów dotyczących oferty produktów hipotecznych
- sprzedaż produktów hipotecznych wraz z produktami powiązanymi z wykorzystaniem kampanii sprzedażowych oraz połączeń przychodzących
- reprezentacja i rozpowszechnianie pozytywnego wizerunku banku
- wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów poprzez stosowanie innowacyjnych rozwiązań obsługi
- współpraca z innymi zespołami wewnątrz jednostki oraz innymi jednostkami w Banku
- umowę o pracę
- pracę w modelu hybrydowym (lokalizacja biura na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Program adaptacyjny będzie trwał około 1 miesiąca
- Na początku Twoja przełożona/Opiekun pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
- Po okresie wdrożenia zaczniesz rozpoczniesz pracę na planach sprzedażowych, a za ich realizację otrzymasz premię.
- Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
- Spotkaj się (online) z managerem.
- Pracuj z nami w naszym zespole!