IT Support Customer Service

Base.com

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 7 godzin temu
  • Aplikuj teraz
W Base naszą misją jest wspieranie przedsiębiorców, by mogli podbijać globalny świat e-commerce. Dajemy im technologię, która rewolucjonizuje sposób, w jaki sprzedają online.Nasz międzynarodowy zespół, pracujący od Europy po obie Ameryki, dostarcza system all-in-one dla tysięcy sprzedawców. Integrujemy ich z liderami branży, między innymi z takimi jak Amazon, eBay, Shopify, DHL czy FedEx.Ale nie jesteśmy tylko kolejną firmą technologiczną. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się platform w branży – w ciągu ostatnich 3 lat urośliśmy 15-krotnie! Stawiamy na kulturę, w której liczy się realny wpływ i współpraca, a nasz zespół jest sercem naszej innowacji.Brzmi ciekawie? Jeżeli chcesz mieć realny wpływ na globalny e-commerce, aplikuj już dziś! Czekamy właśnie na Ciebie!RequirementsOczekiwania
  • min. 3-letnie doświadczenie w sektorze e-commerce
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2)
  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego (hiszpański, włoski, francuski lub niemiecki)
  • bardzo dobra znajomość produktu Base
  • dokładność i dbałość o szczegóły
  • chęć nieustannego poszerzania wiedzy
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (wewnątrz i na zewnątrz organizacji)
  • bardzo dobra organizacja pracy w modelu zdalnym
  • umiejętności analityczne
  • łatwość uczenia się i przyswajania nowych umiejętności typu 'digital skills'
ResponsibilitiesZakres zadań
  • 1-wsza linia wsparcia dla klientów i użytkowników
  • dbałość o satysfakcję klientów z oferowanych produktów, usług i funkcji w naszym narzędziu
  • pełna odpowiedzialność za zgłoszenie
  • diagnoza i rozwiązanie problemu zgłoszonego przez użytkowników
  • współpraca z zespołami technicznymi celem rozwiązania zgłoszenia
  • rozwój i aktualizacja bazy wiedzy w globalnym dziale IT Support
  • testowanie nowych funkcjonalności
  • udział w dodatkowych projektach w zgodzie z mocnymi stronami i umiejętnościami
Benefits
  • Realny Wpływ: Możliwość aktywnego kształtowania globalnego rynku e-commerce i wdrażania rozwiązań, które robią różnicę.
  • Globalny Zespół: Inspirującą współpracę z pełnymi pasji profesjonalistami z różnych kultur i zakątków świata.
  • Dynamiczny Rozwój: Szansę na rozwój zawodowy i osobisty w firmie, która przeżywa fazę dynamicznego wzrostu – rośnij razem z nami!
  • Bogaty Pakiet Benefitów: Szeroki wachlarz dodatków wspierających Twoje zdrowie, pasje i rozwój, w tym:
  • Karta sportowa
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dostęp do platformy well-beingowej
  • Budżet wiedzowy (na szkolenia, kursy, konferencje)
  • Indywidualne lekcje języka angielskiego

Base.com

Podobne oferty pracy

  • Service Engineer (optical industry)

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 20 dni temu