IT Support Customer Service
Base.com
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- min. 3-letnie doświadczenie w sektorze e-commerce
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2)
- mile widziana znajomość drugiego języka obcego (hiszpański, włoski, francuski lub niemiecki)
- bardzo dobra znajomość produktu Base
- dokładność i dbałość o szczegóły
- chęć nieustannego poszerzania wiedzy
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (wewnątrz i na zewnątrz organizacji)
- bardzo dobra organizacja pracy w modelu zdalnym
- umiejętności analityczne
- łatwość uczenia się i przyswajania nowych umiejętności typu 'digital skills'
- 1-wsza linia wsparcia dla klientów i użytkowników
- dbałość o satysfakcję klientów z oferowanych produktów, usług i funkcji w naszym narzędziu
- pełna odpowiedzialność za zgłoszenie
- diagnoza i rozwiązanie problemu zgłoszonego przez użytkowników
- współpraca z zespołami technicznymi celem rozwiązania zgłoszenia
- rozwój i aktualizacja bazy wiedzy w globalnym dziale IT Support
- testowanie nowych funkcjonalności
- udział w dodatkowych projektach w zgodzie z mocnymi stronami i umiejętnościami
- Realny Wpływ: Możliwość aktywnego kształtowania globalnego rynku e-commerce i wdrażania rozwiązań, które robią różnicę.
- Globalny Zespół: Inspirującą współpracę z pełnymi pasji profesjonalistami z różnych kultur i zakątków świata.
- Dynamiczny Rozwój: Szansę na rozwój zawodowy i osobisty w firmie, która przeżywa fazę dynamicznego wzrostu – rośnij razem z nami!
- Bogaty Pakiet Benefitów: Szeroki wachlarz dodatków wspierających Twoje zdrowie, pasje i rozwój, w tym:
- Karta sportowa
- Prywatna opieka medyczna
- Dostęp do platformy well-beingowej
- Budżet wiedzowy (na szkolenia, kursy, konferencje)
- Indywidualne lekcje języka angielskiego