
Obsługa klienta z branży e-commerce z jęz. ukraińskim
- Poznań, wielkopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę zlecenie
- zdalny model pracy
- kompleksowe szkolenie wprowadzające - od obsługi systemów, przez procesy e-commerce, aż po kontakt z klientem
- elastyczny grafik w godzinach 7:00-24:00 (również weekendy)
- pracę we wspierającym się zespole i dobrą energię każdego dnia!
- obsługa i wsparcie klientów oraz partnerów za pośrednictwem e-maila, czatu i telefonu
- udzielanie informacji o statusie zamówień i procedurach zwrotów
- budowanie pozytywnych relacji i proaktywne rozwiązywanie problemów
- wsparcie administracyjne zespołu (weryfikacja danych, aktualizacja systemów)
- dbanie o jakość procesów i poprawność wprowadzanych informacji
- znajomości języka ukraińskiego na poziomie C1/C2
- znajomości języka polskiego na poziomie B2/C1
- swobodnej i poprawnej komunikacji w języku angielskim
- komunikatywności, nastawienia na klienta i pracę zespołową
- gotowości do pracy w trybie zmianowym
- mile widziane: pierwsze doświadczenie w pracy z klientem, np. w contact center, biurze obsługi lub w środowisku, gdzie kontakt odbywał się wieloma kanałami (telefon, chat, e-mail). Ważna jest dla nas umiejętność sprawnej, jasnej i życzliwej komunikacji.
Jobs.pl