
Specjalista ds. Marketingu - rozwiń skrzydła w świecie innowacyjnej żywności
- Bielsko-Biała, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzyć angażujące treści i prowadzić profile marek w social mediach (od postów po interakcje z odbiorcami).
- Planować i realizować współprace z influencerami oraz ambasadorami marki.
- Rozwijać naszą obecność w digitalu - e-commerce, kampanie online, SEO/SEM.
- Współorganizować targi, eventy i akcje promocyjne, które zostają w pamięci.
- Brać udział w tworzeniu nowych produktów i opakowań - od briefu po półkę sklepową.
- Współtworzyć strategie marketingowe i produktowe, które naprawdę działają.
- Analizować trendy, konkurencję i szukać nowych szans dla marki.
- Ściśle współpracować z działem sprzedaży, R&D i agencjami kreatywnymi.
- Masz min. 2 lata doświadczenia w marketingu (mile widziane FMCG lub e-commerce).
- Social media, SEO, Google Analytics, Meta/Google Ads - czujesz się tu jak ryba w wodzie.
- Masz kreatywną głowę, lubisz działać samodzielnie i z inicjatywą.
- Masz lekkie pióro i estetyczne oko (znajomość Canvy lub podstaw grafiki to plus).
- Potrafisz ogarnąć kilka projektów jednocześnie i dobrze się komunikujesz.
- Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnej marki w Polsce i za granicą.
- Pracę nad innowacyjnymi produktami w branży, która dynamicznie rośnie.
- Stabilne zatrudnienie w firmie z ugruntowaną pozycją rynkową.
- Wspierające środowisko, fajny zespół i brak korpo-sztywniactwa.
- Rozwój zawodowy, udział w ciekawych projektach i szkolenia branżowe.
- Eventy integracyjne i atmosferę, w której po prostu chce się pracować.
Aplikuj.pl