
Specjalista ds. Obsługi Partnerów i Klientów (język polski i angielski)
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Odbieranie i obsługa zgłoszeń od partnerów oraz klientów (telefon, chat, e-mail).
- Udzielanie rzetelnych informacji i wsparcia w zakresie rezerwacji, cen, dostępności oraz narzędzi online.
- Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń na pierwszej linii, bez konieczności eskalacji.
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji i pozytywne doświadczenie partnerów.
- Wykorzystywanie dostępnych narzędzi i procedur do szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (mówiona i pisana).
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta.
- Umiejętność korzystania z komputera i narzędzi online.
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Gotowość do pracy w Krakowie (lub relokacji) oraz posiadanie prawa do pracy w Polsce.
- Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i premiami.
- Szkolenie przygotowujące do pracy oraz wsparcie lidera i zespołu.
- 20 dni płatnego urlopu rocznie.
- Relokacyjne wsparcie dla osób przeprowadzających się do Krakowa.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w wewnętrznych programach szkoleniowych.
- Przyjazną atmosferę i nowoczesne biuro w Krakowie z zapleczem dla pracowników.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany. DrukujPoznajTTEC18At TTEC (formerly TeleTech), you can enjoy a fast-paced career that offers exciting professional development and career growth opportunities. Our dynamic and inclusive culture is based on a set of values that guide our relationships with clients, their customers, and each other.Founded in 1982 and with 50,000 employees operating across six continents, we use a blend of technology and humanity to help clients provide a great experience to their customers, build customer loyalty, and grow their business. We are one of the fastest growing BPO Companies in the Polish market. Together, our two divisions (TTEC Digital and TTEC Engage) help brands make every interaction they have with a customer-whether it's face-to-face, online, over the phone, on social media, or via a mobile app-simple, personal and exceptional! Not only will you have the chance to create amazing experiences for yourself, you'll get to help create them for others.One of the qualities we cherish most are loyalty and precision. We are incredibly devoted to personal approach and we try to satisfy everyone's necessities. Thanks to our stable structure we created our values that we follow every day!ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Praca.pl