
Asystentka Zarządu
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Bieżące wsparcie Zarządu w zadaniach administracyjno-organizacyjnych
- Koordynowanie kalendarza spotkań, podróży służbowych i kontaktów z partnerami zewnętrznymi
- Przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień i prezentacji
- Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Współpraca z działami wewnętrznymi oraz jednostkami zewnętrznymi
- Dbałość o właściwy obieg dokumentów i sprawną komunikację
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Wysoka kultura osobista, dyskrecja, umiejętność pracy z osobami decyzyjnymi
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie
- Doświadczenie w firmie produkcyjnej lub międzynarodowej
- Znajomość języka niemieckiego
- Znajomość systemów do elektronicznego obiegu dokumentów
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu
- Możliwość rozwoju w środowisku wspierającym samodzielność i odpowiedzialność
- Współpracę z kadrą zarządzającą i realny wpływ na organizację pracy biura
- Pracę w nowoczesnym biurze z dogodną lokalizacją
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta MultiSport
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
- Premie uznaniowe