
Comarch OSS System Administrator
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja lub pokrewne)
- Doświadczenie w zakresie administracji, utrzymania i rozwoju systemów informatycznych, w tym minimum 2 lata w zakresie rozwiązań Comarch OSS
- Znajomość architektury nowoczesnych systemów informatycznych
- Znajomość systemu Linux w zastosowaniach serwerowych
- Znajomość zagadnień wirtualizacji i konteneryzacji (KVM, docker)
- Znajomość technologii baz danych (PostgreSQL, MySQL, Oracle)
- Mile widziana znajomość zasad działania sieci telekomunikacyjnej
- Mile widziana znajomość systemów zarządzania siecią telekomunikacyjną (NMS)
- Znajomość języka angielskiego (poziom B2)
- Zdolności analityczne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów (technicznych i nie tylko)
- Udział we wdrożeniu rozwiązania Comarch Service Desk
- Zapewnienie 1-szej i 2-giej linii utrzymania dla systemów Comarch Fault Management, Comarch Service Desk
- Administracja systemami Comarch Fault Management, Comarch Service Desk
- Wprowadzanie usprawnień i optymalizacji do systemów Comarch Fault Management oraz Comarch Servicedesk – przy współpracy z Business Ownerami
- Współpraca z dostawcą rozwiązania Comarch – w zakresie bieżącego utrzymania platform oraz ich cyklu życia (CR-y, upgrade-y)
- Udział w utrzymaniu grupy systemów NMS/OSS
- Dyżury telefoniczne. Zapewnienie 1-szej i 2-giej linii wsparcia w trybie 24/7.
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w innowacyjnych projektach
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- Stabilne zatrudnienie w uznanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku