CX and Retention Expert

NN Group

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Prowadzenie cyklicznych szkoleń i warsztatów dla zespołu obsługowego contact center w zakresie jakości obsługi klientów
  • Monitorowanie jakości pracy poszczególnych członków zespołu obsługowego Contact Center przez regularne odsłuchy, szkolenia 1:1 oraz ocenę pracy
  • Współtworzenie programów i materiałów szkoleniowych, konkretnie przygotowywania i wdrażanie nowych ścieżek/ tematów rozmów z klientami (skrypty, projektowanie i realizacja szkoleń, materiały szkoleniowe)
  • Pozyskiwanie wiedzy o nowych trendach w obsłudze klienta i wdrażanie jej w bieżącej pracy
  • Realizacja powyższych obowiązków zgodnie z wartościami Nationale-Nederlanden
  • Dodatkowo / w zależności od bieżących potrzeb: wsparcie innych projektów wewnętrznych dot. obsługi klienta
  • Aktywna współpraca z menadżerami zespołów Contact Center
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
  • Masz co najmniej 3 lata doświadczenia w contact center, w tym przynajmniej 1 rok jako trener.
  • Znasz narzędzia i systemy CRM.
  • Uwielbiasz dzielić się wiedzą i masz doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne, szczególnie w obszarze przekazywania informacji zwrotnych i doboru odpowiednich narzędzi rozwojowych.
  • Potrafisz identyfikować potrzeby szkoleniowe i skutecznie planować oraz organizować szkolenia.
  • Wykazujesz proaktywność i inicjatywę w działaniach
  • Dobrze organizujesz swoją pracę i potrafisz efektywnie zarządzać czasem.
  • Sprawnie obsługujesz programy MS Office (Excel, PowerPoint).
  • Umiesz analizować dane i tworzyć raporty.
  • Szkolenie, motywowanie i inspirowanie innych to Twoja pasja.
  • Masz doświadczenie w doskonaleniu jakości obsługi klienta i podnoszeniu kompetencji sprzedażowych wśród pracowników Obsługi Klienta.
  • Potrafisz współpracować z różnymi zespołami.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, szczególnie w ubezpieczeniach na życie
Widzisz te benefity i szeroko się uśmiechasz:
  • Pracujemy w trybie hybrydowym, a nasze biuro znajduje się na zielonym Powiślu
  • Zapewnimy profilaktykę zdrowotną i zabezpieczymy przyszłość! Możesz skorzystać z Medicover, Multisport, ubezpieczenia
  • Dostaniesz dostęp do platformy benefitowej, w której będziesz mógł/-a wybrać najlepsze dla siebie benefity oraz rabaty
  • Stawiamy na rozwój, dlatego będziesz miał/a dostęp do szkoleń, webinarów, webcastów
  • Dla świeżo upieczonych tatusiów mamy dodatkowe dwa tygodnie płatnego urlopu ojcowskiego
  • Dla Ciebie obniżymy ceny produktów firmy Samsung
  • Trenujesz? Dbasz o siebie? To dobrze się składa możesz dołączyć do sekcji sportowej
  • Chcesz przejeżdżać do pracy na rowerze? Zapraszamy, czeka na Ciebie świetnie przygotowana infrastruktura dla rowerzystów
  • Stawiamy na rozwój, dlatego będziesz miał/-a dostęp do szkoleń, webinarów, webcastów.

NN Group

Podobne oferty pracy

  • Lead Flow Expert

    BNP Paribas

    • Warszawa, mazowieckie
    Lead Flow Expert Miejsce pracy:Warszawa Wiemy, że dobre decyzje bywają nieoczywiste. Tu możesz razem z nami tworzyć kulturę organizacyjną, w której czujemy, że możemy być sobą …
    • 1 dzień temu
  • Test Expert (TE)

    B2B.net S.A

    • Warszawa, mazowieckie
    Poszukujemy doświadczonego Test Expert, który będzie odpowiedzialny za planowanie, organizację i prowadzenie testów aplikacji w ramach złożonych projektów IT. Kandydat będzie klucz…
    • 7 dni temu
  • Doradca klienta B2C EXPERT ds. OZE

    Sm-Project Sp. z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Znasz się na OZE? My zajmiemy się resztą! Dołącz do zespołu ekspertów w branży odnawialnych źródeł energii i skoncentruj się na tym, co robisz najlepiej – sprzedaży. My zadbamy o c…
    • 20 dni temu