
CX and Retention Expert
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Prowadzenie cyklicznych szkoleń i warsztatów dla zespołu obsługowego contact center w zakresie jakości obsługi klientów
- Monitorowanie jakości pracy poszczególnych członków zespołu obsługowego Contact Center przez regularne odsłuchy, szkolenia 1:1 oraz ocenę pracy
- Współtworzenie programów i materiałów szkoleniowych, konkretnie przygotowywania i wdrażanie nowych ścieżek/ tematów rozmów z klientami (skrypty, projektowanie i realizacja szkoleń, materiały szkoleniowe)
- Pozyskiwanie wiedzy o nowych trendach w obsłudze klienta i wdrażanie jej w bieżącej pracy
- Realizacja powyższych obowiązków zgodnie z wartościami Nationale-Nederlanden
- Dodatkowo / w zależności od bieżących potrzeb: wsparcie innych projektów wewnętrznych dot. obsługi klienta
- Aktywna współpraca z menadżerami zespołów Contact Center
- Masz co najmniej 3 lata doświadczenia w contact center, w tym przynajmniej 1 rok jako trener.
- Znasz narzędzia i systemy CRM.
- Uwielbiasz dzielić się wiedzą i masz doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne, szczególnie w obszarze przekazywania informacji zwrotnych i doboru odpowiednich narzędzi rozwojowych.
- Potrafisz identyfikować potrzeby szkoleniowe i skutecznie planować oraz organizować szkolenia.
- Wykazujesz proaktywność i inicjatywę w działaniach
- Dobrze organizujesz swoją pracę i potrafisz efektywnie zarządzać czasem.
- Sprawnie obsługujesz programy MS Office (Excel, PowerPoint).
- Umiesz analizować dane i tworzyć raporty.
- Szkolenie, motywowanie i inspirowanie innych to Twoja pasja.
- Masz doświadczenie w doskonaleniu jakości obsługi klienta i podnoszeniu kompetencji sprzedażowych wśród pracowników Obsługi Klienta.
- Potrafisz współpracować z różnymi zespołami.
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, szczególnie w ubezpieczeniach na życie
- Pracujemy w trybie hybrydowym, a nasze biuro znajduje się na zielonym Powiślu
- Zapewnimy profilaktykę zdrowotną i zabezpieczymy przyszłość! Możesz skorzystać z Medicover, Multisport, ubezpieczenia
- Dostaniesz dostęp do platformy benefitowej, w której będziesz mógł/-a wybrać najlepsze dla siebie benefity oraz rabaty
- Stawiamy na rozwój, dlatego będziesz miał/a dostęp do szkoleń, webinarów, webcastów
- Dla świeżo upieczonych tatusiów mamy dodatkowe dwa tygodnie płatnego urlopu ojcowskiego
- Dla Ciebie obniżymy ceny produktów firmy Samsung
- Trenujesz? Dbasz o siebie? To dobrze się składa możesz dołączyć do sekcji sportowej
- Chcesz przejeżdżać do pracy na rowerze? Zapraszamy, czeka na Ciebie świetnie przygotowana infrastruktura dla rowerzystów
- Stawiamy na rozwój, dlatego będziesz miał/-a dostęp do szkoleń, webinarów, webcastów.