
Client Support Intern (All Genders)
- Warszawa, mazowieckie
- Praktyka
- Niepełny etat
- Wsparcie Działu Obsługi Klienta, w szczególności w zakresie procesów posprzedażowych, takich jak analizy zapytań rynkowych, proces monitorowania ofert
- Analiza bazy danych klientów
- Pomoc w zarządzaniu zamówieniami na tłumaczenia, materiały promocyjne, usługi transportowe i inne niezbędne produkty
- Przygotowanie wewnętrznych spotkań zespołu, protokołowanie spotkań i monitorowanie realizacji zadań
- Tworzenie prezentacji PowerPoint
- Aktualny status studenta, preferowany kierunek biznesowy lub inżynierski
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność pracy w zespole
- Bądź częścią globalnej firmy i międzynarodowego zespołu, na co dzień posługując się językiem angielskim
- Rozwijaj się razem z nami dzięki szerokiemu dostępowi do platform szkoleniowych i wsparcia od ekspertów. Znajdziesz się w środowisku, które umożliwia rozwijanie zarówno umiejętności twardych, jak i miękkich.
- Zdobądź wiedzę i doświadczenie w doradztwie technicznym, działając w różnych sektorach przemysłu
- Przejrzysty proces rekrutacji - obejmuje rozmowę telefoniczną oraz spotkanie w biurze
- Oferujemy staż trwający 6 miesęcy