
Asystentka Regionu - Warszawa
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- prowadzenie sekretariatu,
- wsparcie w dokonywaniu rozliczeń, m.in. dekretowanie wydatków,
- logistyka spotkań i wyjazdów służbowych,
- przygotowywanie i nadzór nad przechowywaniem dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura,
- koordynowanie obiegu informacji, zamówień wewnętrznych i zewnętrznych,
- opracowywanie korespondencji,
- prawidłowa obsługa i utrzymanie relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- współpraca i pomoc przy projektach realizowanych w firmie,
- organizacja spotkań Regionu.
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość pakietu MS Office,
- wysoka kultura organizacyjna,
- bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, odpowiedzialność.
- możliwość zdobycia doświadczenia w dużym przedsiębiorstwie budowlanym,
- bogaty pakiet socjalny (Medicover, Multisport, ubezpieczenia, dofinansowanie do nauki języków),
- przyjazną atmosferę pracy,
- skrócony dzień pracy w piątki.