Enterprise Team Manager

Base.com

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 5 dni temu
  • Aplikuj teraz
W Base naszą misją jest wspieranie przedsiębiorców, by mogli podbijać globalny świat e-commerce. Dajemy im technologię, która rewolucjonizuje sposób, w jaki sprzedają online.Nasz międzynarodowy zespół, pracujący od Europy po obie Ameryki, dostarcza system all-in-one dla tysięcy sprzedawców. Integrujemy ich z liderami branży, między innymi z takimi jak Amazon, eBay, Shopify, DHL czy FedEx.Ale nie jesteśmy tylko kolejną firmą technologiczną. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się platform w branży – w ciągu ostatnich 3 lat urośliśmy 15-krotnie! Stawiamy na kulturę, w której liczy się realny wpływ i współpraca, a nasz zespół jest sercem naszej innowacji.Jako Enterprise Team Manager będziesz nie tylko zarządzać rozproszonym zespołem ekspertów, ale także pogłębiać relacje z naszymi kluczowymi klientami i być ich wsparciem w rozwoju na naszej platformie. Twoje działania będą miały bezpośredni wpływ na sukces naszych klientów i rozwój całej firmy.RequirementsOczekiwania
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta biznesowego, najlepiej w firmie z sektora SaaS lub Tech – bo wiemy, że praktyka czyni mistrza.
  • Świetna znajomość procesów i narzędzi do zarządzania sprzedażą online. Znajomość BASE to u nas wielki atut.
  • Wysokie kompetencje techniczne i łatwość w poruszaniu się w nowoczesnych systemach i technologiach (w tym zagadnienia związane z AI) – bo świat pędzi, a my z nim.
  • Szukamy osoby kreatywnej, zorientowanej na cele i potrafiącej pracować w intensywnym tempie – bo u nas nuda się nie uda!
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i talentu do budowania relacji – zarówno z klientami, jak i z własnym zespołem. To fundament Twojego sukcesu.
  • Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami i priorytetami – bo u nas dzieje się dużo, a Ty będziesz w centrum wydarzeń.
ResponsibilitiesZakres zadań
  • Budowanie i rozwój długoterminowych relacji z naszymi najważniejszymi Klientami – bo dla nas liczy się partnerstwo, nie tylko transakcja.
  • Eksperckie wsparcie Klientów Enterprise, pomagając im wycisnąć z naszej technologii maksimum korzyści.
  • Dbanie o najwyższe standardy obsługi – bo wierzymy, że jakość obsługi to nasz znak rozpoznawczy.
  • Koordynacja pracy rozproszonego zespołu – jesteś mentorem, nie tylko managerem!
  • Budowa i rozwój wewnętrznej bazy wiedzy o produkcie, aby cały zespół miał dostęp do najnowocześniejszego know-how.
Benefits
  • Realny wpływ: możliwość aktywnego kształtowania globalnego rynku e-commerce i wdrażania rozwiązań, które robią różnicę.
  • Globalny zespół: inspirującą współpracę z pełnymi pasji profesjonalistami z różnych kultur i zakątków świata.
  • Dynamiczny rozwój: szansę na rozwój zawodowy i osobisty w firmie, która przeżywa fazę dynamicznego wzrostu – rośnij razem z nami!
  • Bogaty pakiet benefitów: szeroki wachlarz dodatków wspierających Twoje zdrowie, pasje i rozwój, w tym:
  • Karta sportowa
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dostęp do platformy well-beingowej
  • Budżet wiedzowy (na szkolenia, kursy, konferencje)
  • Indywidualne lekcje języka angielskiego

Base.com

Podobne oferty pracy

  • Office Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • Właśnie
  • Global Payroll Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 7 dni temu