JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:Wsparcie użytkowników systemów IT w ramach pierwszej linii wsparcia.Rozwiązywanie problemów informatycznych i sprzętowych.Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń w systemie ITSM.Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek.Wsparcie użytkowników w obsłudze systemów sprzedażowych.Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów.Monitoring systemów informatycznych.Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:Posiadasz 1 rok doświadczenia jako pracownik helpdesku lub przy obsłudze technicznej użytkowników lub masz niewielkie doświadczenie (staże, praktyki) ale jesteś zmotywowany do nauki i rozwoju w dużej firmie.Potrafisz trafnie rozpoznać problem, klasyfikować zgłoszenia oraz podjąć odpowiednie działania.Umiesz pracować z użytkownikami na różnych poziomach kompetencji technicznych, jesteś cierpliwy i dokładny.Posiadasz wiedzę na temat budowy komputerów, ich działania oraz konfiguracji systemu Microsoft Windows.Posiadasz wykształcenie średnie techniczne.Mile widziane:Wiedza na temat środowiska Active Directory, poczty Exchange, sieci komputerowych.Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane informatyka).MAMY DLA CIEBIE:Kompleksowe przygotowanie do realizacji zadań.Umowę o pracę, premię kwartalną uzależnioną od poziomu realizacji zleconych zadań oraz szeroki pakiet benefitów.Szkolenia Microsoft z możliwością certyfikacji.Współuczestnictwo w tworzeniu i utrzymaniu systemów informatycznych opartych o najnowocześniejsze technologie obsługujących kilkaset lokalizacji terenowych.Przyjazne środowisko pracy, otwarte i partnerskie relacje oraz troskę o rozwój pracowników potwierdzone certyfikatem Friendly Workplace oraz Top Employer Polska 2024.Hybrydowy system pracy (2 dni pracy z biura, 3 dni pracy zdalnej).Jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności. U nas liczą się kompetencje, dlatego każdy ma równe szanse.