OBSŁUGA KLIENTA, ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻ INTERNETOWA

Centralna Baza Ofert Pracy

  • Polska
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
Numer oferty: StPr/25/0431
Obowiązki:Zakres obowiązków:
  • Kontakt z klientami telefoniczny i mailowy, udzielanie informacji o zamówieniach oraz pomoc w procesie zakupowym.
  • Obsługa zamówień, Kompletowanie, pakowanie i przygotowywanie ich do wysyłki.
  • Monitorowanie przesyłek, wydawanie paczek kurierowi oraz prowadzenie dokumentacji wysyłki.
  • Nadzorowanie stanu magazynowego, dbałość o porządek w miejscu pracy.
  • Praca w systemie Baselinker, zarządzanie zamówieniami, magazynem i synchronizacja z serwisami kurierskimi.
Mile widziane:
·Umiejętność pracy pod presją czasu
·Doświadczenie w obsłudze klienta – telefonicznej lub mailowej.
·Zdolność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami.
·Chęć nauki i zaangażowanie w pracę.
·Dbałość o szczegóły
·Dobra organizacja i komunikatywnośćWymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
  • obsługa klienta
  • dobra organizacja pracy
  • dobra obsługa komputera
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Miejsce pracy: Wygoda 58, 37-420 Kopki, powiat: niżański, woj: podkarpackieRodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usługWymagane dokumenty: CV do pracodawcySposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcyKliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

InfoPraca