OBSŁUGA KLIENTA, ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
Centralna Baza Ofert Pracy
- Polska
- Umowa
- Pełny etat
Obowiązki:Zakres obowiązków:
- Kontakt z klientami telefoniczny i mailowy, udzielanie informacji o zamówieniach oraz pomoc w procesie zakupowym.
- Obsługa zamówień, Kompletowanie, pakowanie i przygotowywanie ich do wysyłki.
- Monitorowanie przesyłek, wydawanie paczek kurierowi oraz prowadzenie dokumentacji wysyłki.
- Nadzorowanie stanu magazynowego, dbałość o porządek w miejscu pracy.
- Praca w systemie Baselinker, zarządzanie zamówieniami, magazynem i synchronizacja z serwisami kurierskimi.
·Umiejętność pracy pod presją czasu
·Doświadczenie w obsłudze klienta – telefonicznej lub mailowej.
·Zdolność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami.
·Chęć nauki i zaangażowanie w pracę.
·Dbałość o szczegóły
·Dobra organizacja i komunikatywnośćWymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa klienta
- dobra organizacja pracy
- dobra obsługa komputera
- średnie ogólnokształcące
InfoPraca