
Absolwenci językiem niemieckim
- Katowice, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- przyjmowanie, analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników (mailowo, telefonicznie lub przez system ticketowy),
- rozwiązywanie problemów technicznych,
- analizę danych w systemie CRM.
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) - to kluczowe,
- dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1),
- mile widziane pierwsze doświadczenia w obszarze wsparcia IT (ale jeśli ich nie masz, a chcesz się uczyć - aplikuj!),
- samodzielności w działaniu, zaangażowania oraz rzetelności.
- umowę o pracę na pełny etat - stabilne zatrudnienie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 18:00,
- hybrydowy model pracy,
- bogaty pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i szkolenia,
- realne możliwości rozwoju i awansów wewnętrznych - u nas masz szansę zbudować swoją karierę!