ICT Service Manager – Senior Expert

Bank Millennium

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
ICT Service Manager - Senior ExpertNazwa Firmy: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA
Departament: ZESPÓŁ NARZĘDZI I PROCESÓW IT
Rodzaj zatrudnienia: UMOWA O PRACĘObowiązki:
  • Pełnienie roli Incident Managera, zapewniającego szybkie i skuteczne rozwiązywanie incydentów teleinformatycznych w infrastrukturze IT
  • Komunikacja z różnymi interesariuszami, w tym z kierownictwem wyższego szczebla, wewnętrznymi zespołami IT w zakresie procesów IT
  • Raportowanie do instytucji nadzoru (UKNF) w kontekście incydentów ICT
  • Monitorowanie i optymalizacja procesów IT, w tym zarządzanie incydentami, problemami IT w odpowiedzi na potrzeby organizacji oraz w celu zapewnienia ich zgodności z obowiązującymi standardami i regulacjami
  • Współtworzenie i rozwój polityk, standardów i procedur związanych z procesami ICT
  • Analiza i raportowanie wskaźników wydajności usług IT (KPI)
  • Udział w audytach w zakresie procesów IT
Wymagania:
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji o zbliżonym profilu
  • Doświadczenie w zarządzaniu incydentami ICT, kierowaniu zespołami operacyjnymi w kontekście rozwiązywania problemów i poważnych incydentów ICT
  • Znajomość najlepszych praktyk ITIL oraz doświadczenie w ich wdrażaniu
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Certyfikaty związane z zarządzaniem usługami IT (np. ITIL, COBIT)
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Proaktywne podejście do zarządzania usługami IT i ciągłego doskonalenia
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - minimum poziom B2
  • Dobra znajomość Jira i Confluence do celów zarządzania procesami IT
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
Oferujemy:
  • Kontakt z nowymi technologiami
  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w zespole entuzjastów
  • Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (brak możliwości pracy całkowicie zdalnej)
  • Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
Realizując wymogi określone w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Bank Millennium posiada procedurę dotyczącą zgłaszania Informacji o naruszeniu prawa (zgłoszenia wewnętrzne). Szczegóły znajdziesz tutaj:

Bank Millennium

Podobne oferty pracy

  • Office Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 6 min temu
  • Global Payroll Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 8 dni temu
  • Senior Marketing Specialist (proposals)

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 8 dni temu