
Executive Assistant
- Warszawa, mazowieckie
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Zarządzanie kalendarzem dyrektora, umawianie spotkań, komunikacja z innymi asystentami wykonawczymi i pracownikami
- Rezerwacja lotów, transportu, zakwaterowania, korzystanie z systemów podróży firmy oraz przestrzeganie polityk
- Obsługa procesu zwrotu kosztów (zbieranie paragonów, przygotowanie i składanie raportów)
- Zarządzanie agendą spotkań (potwierdzanie uczestników, aktualizacja agendy spotkań)
- Okazjonalnie: organizacja małych wydarzeń zespołowych, online lub stacjonarnych (hotele, aktywności integracyjne, posiłki, sale konferencyjne itp.)
- Okazjonalnie: rozwiązywanie drobnych problemów za pośrednictwem wsparcia technicznego firmy (rejestracja zgłoszeń, rozmowy telefoniczne, uzyskiwanie informacji itp.)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek konieczny
- Ok. 3 lata doświadczenia na stanowisku Executive Assistant lub na stanowiskach pokrewnych (Personal Assistant, Office Manager etc.)
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz komunikacyjne
- Samodzielność w pracy
- Dbałość o szczegóły
- Znajomość MS Office
- Pracę na pół etatu w międzynarodowej firmie z branży IT
- Umowę o pracę tymczasową
- Pracę w trybie 100% zdalnym (biuro Klienta w Warszawie lub we Wrocławiu)
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji