
Executive Assistant (CEO, Marketing Dir.) - b. energy
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Kompleksowe wsparcie biznesowe CEO oraz Dyrektora Marketingu i Administracji.
- Organizacja i zarządzanie kalendarzem, wyznaczanie priorytetów.
- Zarządzanie skrzynką mailową, w tym selekcja wiadomości, odpowiadanie w imieniu CEO.
- Koordynacja spotkań, podróży służbowych i wydarzeń firmowych przy wsparciu zewnętrznych i wewnętrznych dostawców.
- Aktywny udział w posiedzenia Zarządu i innych spotkaniach biznesowych, tj. sporządzanie minutek oraz notatek ze spotkań.
- Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentacji na potrzeby Zarządu (PowerPoint, Excel).
- Wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na wysokim poziomie.
- Obsługa korespondencji i kontaktów z kluczowymi interesariuszami.
- Organizacja i nadzór nad projektami specjalnymi.
- Kompleksowe zarządzanie pracą recepcji (2 FTE).
- Zapewnienie poufności i profesjonalizmu w codziennych działaniach.
- Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie administracji, zarządzania lub pokrewnym.
- Minimum 5 lat doświadczenie w pracy w roli asystenckiej na szczeblu zarządu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególne Excel.
- Zdolności organizacyjne oraz dbałość o szczegóły.
- Profesjonalizm i wysoki poziom dyskrecji.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku biznesowym.
- Doświadczenie w zarządzaniu pracą recepcji - mile widziane.
- Realna możliwość rozwoju zawodowego w kierunku managera.
- Przekrojowy zakres zadań, ciekawe projekty i wyzwania zawodowe.
- Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, kurs j. angielskiego w biurze).
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów zawodowych, wsparcie pracodawcy w rozwoju nowych kompetencji.
- Praca w dynamicznym i międzynarodowym środowisku.
- Stabilny i zgrany zespół.
- Pewne zatrudnienie na umowę o pracę.