
Młodszy Specjalista ds. Usług Wsparcia IT (f/m/d)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zapewnienie użytkownikom wsparcia informatycznego w zakresie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, systemów i aplikacji, w ramach pierwszego kontaktu poprzez system zgłoszeniowy Service Desk, telefoniczny kanał komunikacji oraz email;
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń/reklamacji od użytkowników sprzętu komputerowego, systemów i aplikacji, zgodnie z przekazanymi przez procedurami;
- Informowanie użytkowników o statusie zgłoszenia i postępie w jego rozwiązaniu;
- Diagnozowanie zgłoszenia, próba rozwiązania zgłoszenia lub przekazanie do właściwej komórki zgodnie z obowiązującym procesem obsługi zgłoszeń;
- Monitorowanie i eskalowanie zgodnie z ustaloną ścieżką komunikacji zgłoszeń zgodnie z uzgodnionym poziomem świadczenia usług;
- Zarządzanie cyklem życia zgłoszenia włącznie z zamknięciem i weryfikacją poprawności wykonani;
- Komunikowanie o planowanych lub krótkoterminowych zmianach w poziomie świadczenia usług, zgodnie z ustaloną ścieżką komunikacji;
- Dostarczanie informacji i rekomendacji dotyczących usprawnień w świadczeniu usług zgodnie z ustaloną ścieżką komunikacji;
- Identyfikowanie problemów w zakresie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, systemów i aplikacji oraz współpraca w zakresie ich rozwiązania z kolejnymi liniami wsparcia Service Desk;
- Zgłaszanie uwag w zakresie stwierdzonych potrzeb edukacji i szkoleń użytkowników;
- Przestrzeganie zaleceń polityki bezpieczeństwa;
- Realizacja i optymalizacja zgłoszeń przejmowanych od innych obszarów utrzymaniowych IT;
- Tworzenie instrukcji dla infolinii IT i dbanie o bazę wiedzy;
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz udzielaniu wsparcia zdalnego. Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Podstawowa znajomość sieci komputerowych i protokołów.
Zdolność do szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania czasem.
Dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność. Cierpliwość i empatia w kontaktach z klientami. Proaktywność i chęć do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności. * Podstawowa znajomość dostępnych narzędzi AI, takich jak ChatGPTTo oferujemy:
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe + premię roczną
- Pracę w modelu hybrydowy
- Elastyczne godziny rozpoczynania pracy
- Atrakcyjną lokalizację biura (przy stacji metra Dworzec Gdański)
- Pracowniczy Program Inwestycyjny
- Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport)
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Karty przedpłacone
- Dofinansowanie do wypoczynku („wczasy pod gruszą”)
- Bezpłatny dostęp do platform edukacyjnych (m.in. LinkedIn Learning, eTutor) i szeroką ofertę działań rozwojowych
Let’s care for tomorrow.Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów zapraszamy do zapoznania się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych dostępną na stronie internetowej Allianz: , a dla spółek Santander Allianz na stronie: .