
master enterprise monitoring admin
- Wrocław, dolnośląskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę o pracę (pierwsza na 7 miesięcy)
- pracę hybrydową (częściowo w biurze w [Warszawie, al. Jana Pawła II 17 lub Pereca 1 (przy Rondzie ONZ), Poznaniu, ul. Kolorowa 8 i 10 (przy centrum handlowym King Cross), Wrocławiu, ul. Robotnicza 11 (przy Muzeum Współczesnym),
- zespół/lidera: Zespół Rozwoju Narzędzi IT/Piotr Kwiatkowski - śmiało, sprawdź z kim możesz pracować -
- cel: zapewnienie stabilności, bezpieczeństwa i rozwoju platform monitoringu IT
- masz minimum 3 letnie doświadczenie w administracji i wdrażaniu narzędzi klasy APM (mile widziane doświadczenie z Dynatrace),
- posiadasz 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu narzędzi monitoringu (mile widziane doświadczenie z Zabbix i Grafana),
- masz doświadczenie w zarządzaniu Elasticsearch (+Logstash, + Kibana) oraz w administracji systemem Linux,
- masz doświadczenie w automatyzacji / integracji z użyciem Python lub innego języka,
- wyróżniasz się wysoką kulturą pracy (w tym umiejętność planowania i dokumentowania swojej pracy),
- potrafisz współpracować w rozproszonym i zdalnym środowisku oraz cechuje Cię bardzo dobra komunikatywność (umiejętność dzielenia się wiedzą będzie dodatkowym atutem),
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- praktyczną znajomość zagadnień związanych z IaaC oraz użyciem Git/Jenkins/ Gitlab/Ansible/Inne
- utrzymanie narzędzi monitoringu IT w tym: dbanie o stabilność i bezpieczeństwo platform monitoringu IT, zapewnienie zgodności świadczonych usług (licencje, regulacje), wsparcie użytkowników w modelu Self Service,
- rozwój narzędzi monitoringu IT poprzez: zapewnienie optymalnego modelu obsługi narzędzi monitoringu IT (m.in. poprzez automatyzacje i integracje), wdrażanie nowych funkcjonalności, budowanie i utrzymywanie bazy wiedzy, wdrażanie standardów monitoringu dla nowych i istniejących technologii,
- Udział w procesach ITIL i kształtowanie znaczenia monitoringu IT na poziomie organizacji :opiniowanie inicjatyw pod kątem monitoringu IT, właścicielstwo procesu zarządzania pojemnością.
- umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy),
- pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Na początku Twoja przełożona pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
- Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
- Spotkaj się (online) z rekruterką i managerką.
- Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
- Pracuj w naszym zespole!