Marketing Manager
Hays
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie działem marketingu Grupy Hoteli
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy
- Zarządzanie realizacją zadań członków zespołu w ramach planu marketingowego i postawionych celów
- Tworzenie i zarządzanie komunikacją w kanale e-commerce
- Tworzenie contentu do materiałów marketingowych
- Tworzenie i wdrażanie działań promocyjnych
- Tworzenie programów lojalnościowych B2C - dla klientów indywidualnych
- Monitorowanie wyników marketingowych, analiza danych i raportowanie bezpośrednio do Zarządu spółki
- Wsparcie działu sprzedaży w realizacji akcji promocyjnych MICE
- Tworzenie newslettera oraz mailingu B2C
- Budowanie i rozwijanie wizerunku marki
- Analiza rynku i konkurencji, analizowanie zachodzących zmian oraz ich wpływu na funkcjonowanie Hotelu i możliwość sprzedaży usług
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi takimi jak agencje reklamowe, media.
- Rozwój Digital/SM marketingu
- Odpowiedzialność za działania public relations
- Doświadczenie w zarządzaniu marketingiem, najchętniej z branży Hospitality lub Retail
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i koordynacji działań marketingowych
- Doświadczenie w wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych, digital marketingu oraz kanału social mediów w komunikacji z konsumentem
- Doświadczenie w prowadzeniu e-commerce
- Doświadczenie we współpracy z agencjami (reklamowe, media, PR)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Możliwość kreowania i wdrażania strategii marketingowej
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w dynamicznej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę lub kontrakt B2B
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.