Specjalista Wsparcia Klienta z językiem niemieckim

  • Katowice, śląskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 26 dni temu
  • Odpowiedzi na pytania dotyczące produktów kart kredytowych oraz usług online i mobilnych.
  • Wsparcie w autoryzacji klienta, w tym aktywacja i blokada kart, zarządzanie limitami, zmiany produktów oraz aktualizacja danych kontaktowych.
  • Obsługa zapytań transakcyjnych, składanie reklamacji i inicjowanie zwrotów z tytułu gestu dobrej woli.
Wymagania
  • Biegłość w języku niemieckim (minimum C1), bardzo dobra znajomość angielskiego (minimum B2).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Umiejętność oceny potrzeb klientów i dostosowywania rozwiązań.
  • Elastyczność, adaptacyjność, orientacja na klienta, umiejętność zachowania spokoju.
  • Mile widziana orientacja sprzedażowa.
Oferujemy
  • Dynamiczne środowisko pracy w międzynarodowej firmie.
  • Szkolenia i wsparcie na start, elastyczny grafik pracy.
  • Możliwość pracy zdalnej, programy dobrostanu, wydarzenia integracyjne.
  • Dostęp do platform e-learningowych oraz kursy językowe.
  • Bonusy za polecenie nowych pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl