
inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- realizuje zadania w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i dystrybucji korespondencji wpływającej do Komendy wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i terminowego dostarczenia ich do adresatów
- weryfikuje korespondencję adresowaną do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Komendanta lub Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu pod kątem pilności jej dostarczenia
- prowadzi - w formie elektronicznej lub papierowej - dokumentację związaną z rejestracją wpływu, obiegiem oraz dalszą dystrybucją przesyłek przetwarzanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, celem utrzymania aktualności i przejrzystości tych dokumentów
- bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi w zakresie wyjaśniania wątpliwości dotyczących nadawcy lub adresata, błędów adresowych czy przesyłek omyłkowo przesłanych, celem ustalenia stanu faktycznego i eliminowania błędów w tym zakresie
- obsługuje interesantów w zakresie przyjmowania i wydawania korespondencji
- rejestruje korespondencję w dzienniku elektronicznym, a także w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz w innych przyjętych w Komendzie systemach ewidencji
- zapewnia sprawne działanie i funkcjonowanie urządzeń biurowych, w celu utrzymania należytego poziomu komunikacji wewnętrznej
- w przypadku konieczności wynikających z przyczyn organizacyjno-absencyjnych, wsparcie ekspedycji Poczty Specjalnej w postaci m.in. rejestracji, przyjmowania i wydawania korespondencji stanowiącej obrót Poczty Specjalnej uprawnionym przedstawicielom jednostek organizacyjnych podległych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji we Wrocławiu oraz przedstawicielom podmiotów zewnętrznych w placówce Poczty Specjalnej
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku kancelaryjno -biurowym
- umiejętność współdziałania i komunikatywności
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
- umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania szybkich i trafnych decyzji
- odpowiedzialność i sumienność
- umiejętność ustalania priorytetów
- samodzielność i kreatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy swojej i innych
- dyspozycyjność, asertywność oraz lojalność i dyskrecja
- znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe o kierunku dowolnym
- ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi kancelaryjno - administracyjnej lub postępowań z dokumentami albo komunikacji wewnętrznej
- ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do przetwarzania informacji niejawnych wydane przez Policję, ABW lub SKW
- wiedza z zakresu dokumentowania i obrotu korespondencji przetwarzanej w urzędzie
- wiedza z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz ochronie danych osobowych
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.