
Kierownik Działu Kas i Administracji
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy.
- Realizacja celów operacyjnych i monitorowanie kluczowych wskaźników.
- Zarządzanie zespołem: planowanie grafików, szkolenia, motywowanie i rozwój pracowników.
- Rozwijanie kompetencji sprzedażowych zespołu - bycie wzorem aktywnej sprzedaży.
- Współpraca z innymi działami oraz reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi.
- Nadzór nad procesami rejestracji sprzedaży, reklamacji, zwrotów, obsługi "Tax Free" i Klientów z UE.
- Wdrażanie nowych rozwiązań i projektów usprawniających obsługę Klienta.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i obsłudze Klienta.
- Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu.
- Proaktywna postawa i nastawienie na rozwój.
- Znajomość nowoczesnych rozwiązań w zakresie obsługi Klienta.
- Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku.
- Znajomość obsługi kasy.
- Znajomość języka angielskiego.
- Dobra znajomość MS Excel.
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne bony towarowe.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
- Rozbudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych.