Konsultant Helpdesk - II linia wsparcia

Manpower

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 19 dni temu
Miejsce pracy: Poznań / hybrydowo lub zdalnieOferujemy:
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży IT
  • Umowa o pracę podpisywana bezpośrednio z pracodawcą
  • Pracę w trybie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura) bądź zdalnym
  • Płatne szkolenie wdrożeniowe w siedzibie firmy (nowoczesne biuro w centrum Poznania)
  • Praca w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku
  • Benefity: Prywatne opieka medyczna, kursy językowe, platforma benefitowa, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny
Zadania:
  • Przyjmowanie, identyfikacja i diagnoza zgłoszeń (system ticketowy SNOW)
  • Wsparcie klienta niemieckojęzycznego w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi, pakietami oprogramowania
  • Obsługa systemów i aplikacji typu FileShare, Sharepoint
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi IT zgodnej z oczekiwaniami klienta (wsparcie głównie w zakresie SAP)
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na pierwszej i/lub drugiej linii wsparcia IT
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (min. B2)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft, w tym programu Outlook
  • Praktyczna znajomość systemu SAP
  • Analityczne myślenie oraz zdolność rozwiązywania złożonych problemów związanych z IT
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
Oferta dotyczy pracy stałej.Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Manpower