Konsultant Helpdesk - II linia wsparcia
Manpower
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży IT
- Umowa o pracę podpisywana bezpośrednio z pracodawcą
- Pracę w trybie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura) bądź zdalnym
- Płatne szkolenie wdrożeniowe w siedzibie firmy (nowoczesne biuro w centrum Poznania)
- Praca w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku
- Benefity: Prywatne opieka medyczna, kursy językowe, platforma benefitowa, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny
- Przyjmowanie, identyfikacja i diagnoza zgłoszeń (system ticketowy SNOW)
- Wsparcie klienta niemieckojęzycznego w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych
- Zarządzanie urządzeniami mobilnymi, pakietami oprogramowania
- Obsługa systemów i aplikacji typu FileShare, Sharepoint
- Zapewnienie kompleksowej obsługi IT zgodnej z oczekiwaniami klienta (wsparcie głównie w zakresie SAP)
- Doświadczenie w pracy na pierwszej i/lub drugiej linii wsparcia IT
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (min. B2)
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft, w tym programu Outlook
- Praktyczna znajomość systemu SAP
- Analityczne myślenie oraz zdolność rozwiązywania złożonych problemów związanych z IT
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem