Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim

Manpower

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 25 dni temu
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Miejsce pracy: Poznań - zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie Jakie będą Twoje zadania:?
  • Zapewnienie obsługi klienta niemieckojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby
  • Kontakt z klientem niemieckojęzycznym
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
  • Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta
Czego oczekujemy?
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom min. B2)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2)
  • Umiejętności w zakresie obsługi klienta
  • Dobra organizacja pracy
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
  • Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole
  • Zainteresowanie pracą w branży IT
  • Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
  • Zdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracy
  • Status absolwenta lub studenta w obszarze informatyki lub filologii germańskiej mile widziany
  • Doświadczenie w pracy w środowisku IT Service Desk mile widziane
Co oferujemy?
  • Umowę o pracę (podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą)
  • Zdalny, hybrydowy lub stacjonarny model pracy
  • Nowoczesne biuro w dobrze skomunikowanym centrum Poznania
  • Kompleksowe miesięczne wdrożenie
  • Przyjazna atmosfera w zespole specjalistów, którzy chętnie dzielą się wiedzą
  • Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych
  • Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach, np. akcje charytatywne (CharitaCenter), wyzwania sportowe (Walking Challenge), konkursy, wieczory filmowe, i inne
  • Platforma benefitowa
  • Globalne i lokalne programy i konkursy uznaniowe
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
  • Bonus roczny
  • Bonus za polecenie oraz relokację
  • Dostęp do Employee Assistance Programme
  • Kursy językowe
  • Dostęp do platformy e-learningowej Udemy
Oferta dotyczy pracy stałej.

InfoPraca