Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta Car Assistance

ISON Care

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 dzień temu
Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta Car AssistanceTwój zakres obowiązków
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od Klientów posiadających pakiet assistance
  • Organizacja pomocy technicznej na drodze, m. in. zlecanie pomocy drogowej, wynajem pojazdów zastępczych, kontakt z warsztatami itp.
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami tak, by czuli się bezpiecznie
  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta w języku polskim i angielskim
  • Znajomość obsługiwanych produktów ubezpieczeniowych będzie dodatkowym atutem
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
  • Gotowość do odbycia 2-3 tygodniowego szkolenia w siedzibie firmy w Warszawie
  • Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Elastyczność i dyspozycyjność w związku z pracą zmianową (24/7)
  • Chęć niesienia pomocy innym
  • Umiejętność pracy zespołowej i wielozadaniowej
  • Odporność na stres i dobra organizacja pracy własnej
  • Obsługa MS Office i Windows
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta Car Assistance
To oferujemy
  • Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną oraz dodatki dyżurowe
  • Zgrany zespół oraz wsparcie przełożonego
  • Świetną lokalizację w okolicy ronda ONZ
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub o pracę
  • Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie
  • Pyszną kawę w naszym biurze bez ograniczeń

Gowork