Specjalista ds. e-marketingu
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS
- Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM
- Prowadzenie powierzonych kampanii marketingowych w Internecie w ramach strategii promocji produktu
- Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych - newslettery, display, SM, nastawionych na pozyskiwanie nowych (lead generation) i utrzymanie obecnych Klientów
- Monitorowanie skuteczności realizowanych działań i rekomendowanie rozwiązań
- Współpraca z działem sprzedaży i innymi działami w strukturze firmy
- Min. 2 letnie doświadczenie w e-marketingu, na podobnym stanowisku
- Znajomość systemów typu CMS, szczególnie Wordpressa
- Podstawowa znajomość HTML, umożliwiająca wychwytywanie błędów w kodzie i realizację szybkich poprawek
- Podstawowa znajomość narzędzi ze środowiska Google tj: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console
- Doświadczenie w pracy z grafikami
- Umiejętność kreowania przekazu
- Dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
- Zorientowanie na osiągnięcie wyznaczonych celów i otwartości na zmiany
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Znajomość specyfiki branży wydawniczej
- Znajomość systemów do nauczania zdalnego tj. Moodle
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM/MA np. Hubspot lub podobne
- Doświadczenie w pracy z domami mediowymi i agencjami interaktywnymi
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
- Umowę o pracę i system premiowy
- Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
Praca.pl