
Koordynator/ka Serwisu
- Warszawa, mazowieckie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Zarządzanie i dysponowanie pracą podległej grupy serwisantów (przydzielanie zadań, planowanie prac, stały kontakt z Technikami Serwisu);
- Współpraca z podwykonawcami;
- Aktywowanie projektów na podstawie otrzymanych zamówień po weryfikacji pod kątem finansowym i wykonawczym
- Umawianie i potwierdzanie wizyt serwisowych w oparciu o dostępność części, warunki atmosferyczne, techniczne możliwości na obiekcie z uwzględnieniem zagrożeń na obiekcie;
- Prace administracyjne związane z realizowanymi zadaniami;
- Monitorowanie zagrożeń na obiektach na podstawie zgłoszeń Techników;
- Weryfikacja ważności uprawnień i certyfikatów podległej grupy serwisantów i planowanie niezbędnych szkoleń/kursów w razie potrzebny;
- Prace administracyjne związane uzupełnianiem danych w narzędziach do zarządzania pracą techników;
- Zarządzanie umowami serwisowymi;
- Obsługa i monitorowanie prac w systemie (planowanie i rozliczenia);
- Raportowanie i kontrola nad planowanym przychodem z realizowanych projektów w danym okresie rozliczeniowym;
- Współpraca i utrzymanie dobrych relacji z klientami oraz nadzorowanie procesu reklamacji;
- Otwieranie nowych projektów oraz zamykanie protokołów w systemie i przekazywanie do klienta i inżyniera sprzedaży;
- Zamawianie części, narzędzi i usług niezbędnych do realizacji projektów;
- Koordynowanie dostaw i wysyłek części w granicach i poza granicami UE
- Wykonywanie raportów z prac gwarancyjnych;
- Raportowanie wprowadzenia do obrotu czynnika chłodniczego w systemach wewnętrznych oraz bazie SZWO;
- Planowanie szkoleń techników wynikających z development planów we współpracy z FSR;
- Ścisła współpraca z lokalnym magazynem, bieżąca weryfikacja stanów magazynowych.
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów);
- Doświadczenie w pracy w koordynacji serwisu minimum 2 lata;
- Atutem będzie wiedza z obszaru chłodnictwa;
- Umiejętność planowania i ustalania priorytetów (praca pod presją czasu);
- Asertywność i dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
- Umiejętność współpracy z ludźmi na różnych poziomach organizacji;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;
- Dobra znajomość programów MS Office (Excel, Word, Outlook, PP) i umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów.