Naczelnik wydziału

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 3 godziny temu
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:Naczelnik wydziałuMiejsce pracy: WarszawaOgłoszenie o naborze Nr 155800Warunki pracyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Czynniki szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań:
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Zakres zadań
  • Nadzoruje i kieruje pracą Wydziału, przede wszystkim poprzez przydzielanie zadań służbowych podległym pracownikom oraz egzekwowanie merytorycznej poprawności i terminowości ich wykonania, a także udzielanie wskazówek i wytycznych dotyczących sposobu realizacji obowiązków służbowych.
  • Nadzoruje ustalanie tematyki i zakresu kontroli wojewódzkich konserwatorów zabytków, koordynuje przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, a także uczestniczy w czynnościach kontrolnych i oględzinach.
  • Weryfikuje przygotowywane w Wydziale decyzje, pisma, protokoły, materiały, analizy, sprawozdania oraz projekty odpowiedzi na zapytania i interpelacje parlamentarne.
  • Nadzoruje i kontroluje opracowywanie analiz dotyczących funkcjonowania służb konserwatorskich.
  • Weryfikuje pod względem formalnoprawnym i merytorycznym rozstrzygnięcia w sprawach dotyczących wydawania jednorazowych pozwoleń na stały wywóz zabytków za granicę.
  • Nadzoruje zbieranie informacji potrzebnych do kontroli oraz sporządza wnioski do planów kontroli.
  • Reprezentuje Dyrektora Departamentu na spotkaniach, konferencjach, sympozjach i uroczystościach dotyczących ochrony zabytków.
  • Przygotowuje propozycje kierunków i zakresu szkoleń pracowników wojewódzkich urzędów ochrony zabytków na podstawie wyników kontroli oraz prowadzonych postępowań skargowych.
Wymagania niezbędne wykształcenie: wyższe w obszarze ochrony zabytków lub na kierunku architektura
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w instytucjach naukowych bądź badawczych lub w podmiotach związanych z działalnością kulturalną lub
w realizacji zadań związanych z kulturą bądź ochroną zabytków
  • Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: podejmowanie decyzji, zarządzanie personelem, skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • Przeszkolenie z zakresu kontroli lub audytu
  • Znajomość języka angielskiego lub francuskiego na poziomie B1
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy - w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy - jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie rodzaj dodatkowego doświadczenia zawodowego (obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).Kopię dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu kontroli lub audytuKopię dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego lub francuskiego na poziomi B1Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTermin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-17 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Biuro Podawcze
ul. Krakowskie Przedmieście 15, 00-071 WarszawaZa pomocą środków komunikacji elektronicznej istnieje możliwość przekazania oferty wyłącznie przez ePUAP - adres skrzynki podawczej na ePUAP - /5ij310qjlu/SkrytkaESPPo zalogowaniu się na ePUAP należy z katalogu spraw wybrać: PISMO OGÓLNE DO PODMIOTU PUBLICZNEGO. Oferta powinna być podpisana podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.Dane osobowe - klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
  • Administrator danych i kontakt do niego:
Dane osobowe będą przetwarzane przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Krakowskie Przedmieście 15, 00-071 w Warszawie
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych pod adresem administratora oraz poczty elektronicznej IOD@kultura.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom lub ich kategoriom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  • Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:
  • dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, zgodnie z art. 15 rozporządzenia,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, zgodnie z art. 16 rozporządzenia,
  • usunięcia danych osobowych, zgodnie z art. 17 rozporządzenia,
  • ograniczenia przetwarzania, zgodnie z art. 18 rozporządzenia,
  • przeniesienia danych do innego administratora, zgodnie z art. 20 rozporządzenia,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, zgodnie z art. 21 rozporządzenia,
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa)
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO - dla danych osób, z którymi zostanie zawarta umowa;
  • art. 22[1] Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO w zakresie danych, które zostały udostępnione dobrowolnie.
  • Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można wycofać w dowolnym czasie.W przypadku przesłania dokumentów, które będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Brak wyraźnej zgody dla przetwarzania danych przetwarzanych na podstawie art. 9 ust. 2 lit a RODO lub jej odwołanie spowoduje, że dane te nie będą mogły być wzięte pod uwagę w procesie rekrutacji.O ile osoba uczestnicząca w postępowaniu - dla celów postępowania - wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych, których przetwarzanie nie wynika bezpośrednio ze stosowania innych przepisów, jednocześnie udostępniając dane wskazane w art. 9 ust. 1 RODO, administrator uzna zgodę na ich przetwarzanie za wystarczającą.
  • Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • naczelnik wydziału

    • Warszawa, mazowieckie
    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: naczelnik wydziału w Wydziale ds. Kontroli i Nadzoru…
    • 1 dzień temu
  • naczelnik wydziału

    • Warszawa, mazowieckie
    Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: naczelnik wydziału Prawnego i Nadzoru, Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Ce…
    • 2 dni temu
  • naczelnik wydziału

    • Warszawa, mazowieckie
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: naczelnik wydziału w Wydziale Polityki Innowacyjności w Departa…
    • 7 dni temu