
Rollout Support
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Aktualizacja harmonogramów instalacji oraz monitorowanie ich realizacji.
- Nadzorowanie procesu wdrażania systemów u klientów.
- Przygotowywanie raportów i zestawień w programie Excel oraz dokumentacji projektowej.
- Weryfikacja przygotowania warunków technicznych i operacyjnych po stronie klienta.
- Wsparcie zespołów terenowych (techników - instalatorów) w zakresie informacji operacyjnych i dokumentacyjnych.
- Komunikacja z koordynatorami technicznymi i partnerami zewnętrznymi - zbieranie informacji, przekazywanie dokumentów, wyjaśnianie bieżących spraw.
- Obsługa i aktualizacja danych w systemie ERP (IFS9) - wprowadzanie zleceń, aktualizacja statusów, przegląd danych.
- Współpraca z działem technicznym, logistyką i klientem w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego wdrożenia systemu kaucyjnego.
- Raportowanie postępów i ewentualnych problemów operacyjnych przełożonym.
- Dobra znajomość środowiska MS Office (zwłaszcza Excel).
- Doświadczenie w pracy w systemach ERP (znajomość IFS9 będzie dodatkowym atutem).
- Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta.
- Znajomość procesów logistycznych.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji oraz prowadzenie korespondencji.
- Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja pracy.
- Proaktywne podejście i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Oferujemy zatrudnienie na ok. 2 lata w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie.
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, w tym prywatną opiekę zdrowotną oraz dostęp do platformy MyBenefit Cafeteria.
- Płatny program poleceń pracowniczych.
- Przyjazny zespół, który wspiera rozwój TOMRA z pasją, innowacyjnością i odpowiedzialnością.