Rollout Support

Tomra

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 17 dni temu
Opis firmyFirma TOMRA została założona w Norwegii w 1972 roku i jest jednym z wiodących dostawców automatyzacji zwrotów opakowań w branży detalicznej żywności i napojów. Dzisiaj działamy na ponad 80 rynkach na całym świecie i pracujemy zgodnie z naszą naczelną zasadą „Pracujmy razem dla planety”. Poprzez nasze systemy zbiórki pustych opakowań pomagamy chronić naszą planetę, minimalizując zanieczyszczenie tworzywami sztucznymi i odpadami. Nasze doświadczenie oraz ciągły rozwój ułatwia branży, właścicielom systemów, sprzedawcom detalicznym i konsumentom recykling i przyczynia się do bardziej zrównoważonego rozwoju planety.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:Rollout Support | Specjalista ds. wsparcia serwisuOpis stanowiskaZakres obowiązków:
  • Aktualizacja harmonogramów instalacji oraz monitorowanie ich realizacji.
  • Nadzorowanie procesu wdrażania systemów u klientów.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień w programie Excel oraz dokumentacji projektowej.
  • Weryfikacja przygotowania warunków technicznych i operacyjnych po stronie klienta.
  • Wsparcie zespołów terenowych (techników - instalatorów) w zakresie informacji operacyjnych i dokumentacyjnych.
  • Komunikacja z koordynatorami technicznymi i partnerami zewnętrznymi - zbieranie informacji, przekazywanie dokumentów, wyjaśnianie bieżących spraw.
  • Obsługa i aktualizacja danych w systemie ERP (IFS9) - wprowadzanie zleceń, aktualizacja statusów, przegląd danych.
  • Współpraca z działem technicznym, logistyką i klientem w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego wdrożenia systemu kaucyjnego.
  • Raportowanie postępów i ewentualnych problemów operacyjnych przełożonym.
KwalifikacjeWymagania:
  • Dobra znajomość środowiska MS Office (zwłaszcza Excel).
  • Doświadczenie w pracy w systemach ERP (znajomość IFS9 będzie dodatkowym atutem).
  • Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta.
  • Znajomość procesów logistycznych.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji oraz prowadzenie korespondencji.
  • Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja pracy.
  • Proaktywne podejście i umiejętność rozwiązywania problemów.
Dodatkowe informacjeOferujemy:
  • Oferujemy zatrudnienie na ok. 2 lata w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie.
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, w tym prywatną opiekę zdrowotną oraz dostęp do platformy MyBenefit Cafeteria.
  • Płatny program poleceń pracowniczych.
  • Przyjazny zespół, który wspiera rozwój TOMRA z pasją, innowacyjnością i odpowiedzialnością.

Tomra

Podobne oferty pracy

  • Sales Support Specialist

    ManpowerGroup

    • Warszawa, mazowieckie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 10 dni temu
  • IT Support Trainee

    ManpowerGroup

    • Warszawa, mazowieckie
    • 6 500-7 000 PLN miesięcznie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 25 dni temu