Service Desk Agent 1st line with English and Russian

KNAUF IT SERVICES POLSKA Sp. z o.o.

  • Katowice, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 23 dni temu
Knauf oznacza możliwości. Ta ekscytująca rola otwiera idealną szansę na rozpoczęcie i rozwój imponującej kariery w kulturze opartej na wartościach.Service Desk Agent 1st line with English and RussianObowiązki
  • Działanie jako pierwszy punkt kontaktu poprzez infolinię, e-mail i system zgłoszeń.
  • Badanie, rozwiązywanie lub eskalowanie wszystkich zgłoszonych incydentów, z naciskiem na osiąganie wysokiego wskaźnika rozwiązań na pierwszym poziomie.
  • Dokonywanie wstępnej oceny incydentów i zgłoszeń serwisowych.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z wewnętrznymi procedurami i eskalowanie ich, gdy jest to konieczne.
  • Przestrzeganie procedur, zasad podziału obowiązków i poziomów usług.
  • Wspieranie zarządzania wiedzą.
  • Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez Koordynatora Zespołu lub Lidera.
Wymagania
  • Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego (minimum poziom B2) – obligatoryjna.
  • Znajomość systemów operacyjnych desktopowych (Windows 10/Windows 11).
  • Podstawowa wiedza z zakresu rozwiązywania problemów z aplikacjami (Outlook, MS Office, SCCM).
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu podstawowych problemów sprzętowych oraz wsparciu w zakresie sterowników.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia infrastruktury IT na service desk lub w odpowiednim wsparciu desktopowym.
Oferujemy
  • Bezpieczeństwo: Stała umowa o pracę w stabilnej, odnoszącej sukcesy firmie rodzinnej.
  • Elastyczność: Szerokie okno czasowe umożliwiające elastyczne godziny pracy oraz cotygodniowy dzień pracy zdalnej.
  • Fitness i zdrowie: Zniżki na różne zajęcia sportowe i rekreacyjne, aktywne promowanie zdrowia, prywatna opieka medyczna, bezpieczeństwo pracy i wiele więcej.
  • Przyjazna atmosfera: Dni powitalne i indywidualny proces wdrożenia, wydarzenia firmowe i zespołowe.
  • Rozwój osobisty i zawodowy: Indywidualne wsparcie w zakresie studiów podyplomowych, szkoleń i kursów doszkalających.
  • Inspirujące środowisko pracy: Starannie zaprojektowane biuro, które sprzyja kreatywności i produktywności. To miejsce, w którym zespół z przyjemnością spotyka się i współpracuje!

Gowork

Podobne oferty pracy

  • Service Desk Agent 1st Line German with English

    KNAUF IT SERVICES POLSKA Sp. z o.o.

    • Katowice, śląskie
    Knauf oznacza możliwości. Ta ekscytująca rola otwiera idealną szansę na rozpoczęcie i rozwój imponującej kariery w kulturze opartej na wartościach. Service Desk Agent 1st Line Ge…
    • 29 dni temu
  • Customer Service Specialist with Czech

    ManpowerGroup

    • Katowice, śląskie
    • 7 000 PLN miesięcznie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 26 dni temu