Service Desk Agent 1st line with English and Russian
KNAUF IT SERVICES POLSKA Sp. z o.o.
- Katowice, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Działanie jako pierwszy punkt kontaktu poprzez infolinię, e-mail i system zgłoszeń.
- Badanie, rozwiązywanie lub eskalowanie wszystkich zgłoszonych incydentów, z naciskiem na osiąganie wysokiego wskaźnika rozwiązań na pierwszym poziomie.
- Dokonywanie wstępnej oceny incydentów i zgłoszeń serwisowych.
- Rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z wewnętrznymi procedurami i eskalowanie ich, gdy jest to konieczne.
- Przestrzeganie procedur, zasad podziału obowiązków i poziomów usług.
- Wspieranie zarządzania wiedzą.
- Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez Koordynatora Zespołu lub Lidera.
- Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego (minimum poziom B2) – obligatoryjna.
- Znajomość systemów operacyjnych desktopowych (Windows 10/Windows 11).
- Podstawowa wiedza z zakresu rozwiązywania problemów z aplikacjami (Outlook, MS Office, SCCM).
- Doświadczenie w rozwiązywaniu podstawowych problemów sprzętowych oraz wsparciu w zakresie sterowników.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia infrastruktury IT na service desk lub w odpowiednim wsparciu desktopowym.
- Bezpieczeństwo: Stała umowa o pracę w stabilnej, odnoszącej sukcesy firmie rodzinnej.
- Elastyczność: Szerokie okno czasowe umożliwiające elastyczne godziny pracy oraz cotygodniowy dzień pracy zdalnej.
- Fitness i zdrowie: Zniżki na różne zajęcia sportowe i rekreacyjne, aktywne promowanie zdrowia, prywatna opieka medyczna, bezpieczeństwo pracy i wiele więcej.
- Przyjazna atmosfera: Dni powitalne i indywidualny proces wdrożenia, wydarzenia firmowe i zespołowe.
- Rozwój osobisty i zawodowy: Indywidualne wsparcie w zakresie studiów podyplomowych, szkoleń i kursów doszkalających.
- Inspirujące środowisko pracy: Starannie zaprojektowane biuro, które sprzyja kreatywności i produktywności. To miejsce, w którym zespół z przyjemnością spotyka się i współpracuje!
Gowork