business development manager (intermodal)

Randstad

  • Gdynia, pomorskie
  • 15,23 EUR za godzinę
  • Stała
  • Pełny etat
  • 26 dni temu
Czy tworzenie rozwiązań, które realnie działają, to coś, co Cię napędza?
Lubisz analizować potrzeby klientów, przekładać dane na strategię i rozwijać nowe kierunki działań?
Szukasz miejsca, gdzie Twoje pomysły nie trafią do szuflady?Jeśli tak - mamy coś, co może Ci się spodobać!
Dla naszego klienta - dużej firmy z branży transportowo-logistycznej - poszukujemy Business Development Manager.
Będziesz łączyć wiedzę rynkową z tworzeniem ofert, analizą danych i rozwijaniem współpracy z klientami.
Brzmi dobrze? Zgłoś się już teraz!business development manager (intermodal) Nr ref.: 310/3/2025/AP/260427/jobs.pl Gdynia (pomorskie)Oferujemy
  • atrakcyjny pakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie zdrowotne
  • premie półroczne i roczne - Twoje zaangażowanie i wyniki będą docenione
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - firmie, która stawia na innowacje i rozwój
  • realną możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji - dla osób, które chcą czegoś więcej niż tylko „kolejnej pracy”
  • zespół świetnych specjalistów i przyjazną atmosferę pracy - będziesz otoczony ludźmi, od których naprawdę warto się uczyć
  • pracę stacjonarną - cenisz bezpośredni kontakt i szybki przepływ informacji? To miejsce dla Ciebie!
Zadania
  • analizowanie potrzeb klientów, działań konkurencji oraz trendów rynkowych
  • poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych i budowanie portfela klientów
  • rozwijanie współpracy z aktualnymi partnerami biznesowymi
  • tworzenie biznesplanów oraz strategii rozwoju
  • prowadzenie negocjacji i zawieranie umów handlowych
  • organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach handlowych
  • przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych, w tym kalkulacji kosztowych i doboru dostawców
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
  • rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych i handlowych
  • praca z budżetem wolumenowym i marżowym
Oczekujemy, że:
  • masz min. 3-5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale handlowym lub w spedycji/obsłudze klienta
  • znasz branżę TSL - to absolutna podstawa!
  • dodatkowym atutem będzie znajomość logistyki kontenerowej i transportu intermodalnego
  • znasz zasady optymalizacji kosztów transportowych i łączenia różnych gałęzi transportu
  • masz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji oraz zawieraniu umów
  • znasz realia pracy projektowej i potrafisz zarządzać złożonymi procesami
  • dobrze organizujesz pracę własną, jesteś analityczny/a i kreatywny/a
  • masz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy/a na okazjonalne podróże
  • mówisz po angielsku na poziomie min. B2
  • swobodnie korzystasz z pakietu MS Office
  • masz wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: logistyka, handel, zarządzanie.
Agencja zatrudnienia - nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Jobs.pl