Opis wymagań: Wymagania konieczne: - wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek: prawo, zamówienia publiczne, ekonomia, administracja, finanse, - minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim na stanowisku związanym z realizacją w zamówieniach publicznych, finansach, administracji publicznej, - nieposzlakowana opinia; - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów o finansach publicznych w zakresie umów, ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, ustawy o rachunkowości i o podatku od towarów i usług; - umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres; - identyfikacja z urzędem, samodzielność, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, współpraca; - obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego; - znajomość programów: pakiet Microsoft Office; Wymagane dokumenty i oświadczenia*: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 09.09.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Tel. do osoby zajmującej się sprawą 22 55 89 355 Więcej informacji znajduje się na stronie: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/ Praca w godzinach: 07:30 - 15:30;Wykształcenie: konieczne średnie ogólnokształcąceDane PracodawcyNazwa Pracodawcy: Zarząd Dróg MiejskichNIP Pracodawcy: 5270210744Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120Dzielnica: ŚródmieścieDane KontaktoweAdres do kontaktu: 00-801 Warszawa, ul.Chmielna 120Preferowana forma kontaktu:- Telefon kontaktowy: 22 55 89 355
Urząd Pracy m. st. Warszawy