obsługa klienta w branży e-commerce

Randstad

  • Poznań, wielkopolskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
Jesteś młody, otwarty na ludzi i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku?
Dołącz do naszego zespołu obsługi klienta - wspieramy jedną z wiodących platform zakupowych online i pokazujemy, jak w praktyce wygląda nowoczesna obsługa.Nie musisz znać wszystkich odpowiedzi - liczy się zapał do nauki, chęć rozwoju i otwartość na pracę z ludźmi. Jeśli lubisz rozmawiać, potrafisz słuchać i masz już pierwsze doświadczenia w kontakcie z klientem - nawet niewielkie - to będzie świetny start.U nas liczy się Twój głos, Twoje pomysły i zaangażowanie.
Dołącz do zespołu, który działa na pierwszej linii kontaktu z klientem - i odkryj, jak fascynujący potrafi być świat e-commerce!obsługa klienta w branży e-commerce Nr ref.: 16/9/2025/PK/264415/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)Oferujemy
  • umowę zlecenie
  • hybrydowy model pracy - docelowo część dni zdalnie, część z biura w Poznaniu
W pierwszych miesiącach możliwa jest praca zdalna. Jednak z czasem zaprosimy Cię również do biura, dlatego szukamy osób mieszkających w Poznaniu lub okolicach, które będą mogły brać pod uwagę dojazdy do pracy w niedalekiej przyszłości.
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające - od obsługi systemów, przez procesy e-commerce, aż po kontakt z klientem
  • elastyczny grafik w godzinach 7:00-24:00 (również weekendy)
  • pracę w młodym, wspierającym zespole i dobrą energię każdego dnia!
Zadaniaobsługa i wsparcie klientów oraz partnerów za pośrednictwem e-maila, czatu i telefonuudzielanie informacji o statusie zamówień i procedurach zwrotówbudowanie pozytywnych relacji i proaktywne rozwiązywanie problemówwsparcie administracyjne zespołu (weryfikacja danych, aktualizacja systemów)dbanie o jakość procesów i poprawność wprowadzanych informacjiOczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1swobodnej i poprawnej komunikacji w języku polskimkomunikatywności, nastawienia na klienta i pracy zespołowejgotowości do pracy w trybie zmianowymmile widziane: pierwsze doświadczenie w pracy z klientem - np. w contact center, biurze obsługi lub w środowisku, gdzie kontakt odbywał się wieloma kanałami (telefon, chat, e-mail). Ważna jest dla nas umiejętność sprawnej, jasnej i życzliwej komunikacji.Dlaczego warto aplikowaćWiemy, że nie zawsze można spełnić wszystkie kryteria „w 100%”. Jeśli czujesz, że jesteś osobą otwartą na rozwój i chcesz zdobyć doświadczenie w e-commerce, zachęcamy Cię do aplikowania - czekamy na Twoje CV! Oferta może zostać zamknięta wcześniej po otrzymaniu wystarczającej liczby zgłoszeń.Agencja zatrudnienia - nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Jobs.pl