
Team Leader nowa rola SSC
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie zespołem, motywowanie, wspieranie i rozwój pracowników,
- Nadzór nad procesem zobowiązań i płatności w regionie EMEA,
- Koordynowanie i monitorowanie procesów AP,
- Koordynowanie procesu zamknięcia miesiąca, przygotowywanie raportów i analiz,
- Prowadzenie procesów doskonalących standaryzujących procesy AP,
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i współpraca z innymi działami,
- Współpraca z różnymi grupami interesariuszy, w tym z kadrą zarządzającą.
- Min. 6 lat doświadczenia w dziale księgowości w strukturach SSC/BPO,
- Min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Znajomość procesów i procedur AP,
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego - B2/C1,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (np. ekonomia, finanse i rachunkowość),
- Zaawansowana znajomość Ms Excel i doświadczenie w pracy z systemami ERP,
- Umiejętność motywowania innych, dbałość o detale, terminowość, samodzielność, proaktywna postawa.
- Umowa o pracę,
- Prywatna opieka medyczna,
- Karta sportowa,
- Bonus roczny,
- Praca w modelu hybrydowym,
- Rozwój zawodowy,
- Integracje firmowe.