
Obsługa klienta z językiem niemieckim @ Capgemini Polska Sp. z o.o
- Polska
- Stała
- Pełny etat
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1, (mile widziana znajomość języka angielskiego).
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Gotowość do nauki i stawiania pierwszych kroków w branży IT, nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Podstawowe umiejętności IT (MS Office, internet, urządzenia sprzętowe itp.) lub techniczne zacięcie
- Praktyczne benefity: prywatna opieka medyczna Medicover z dodatkowymi pakietami (np. stomatologicznym, opieki senioralnej, onkologicznym) dostępnymi na preferencyjnych warunkach, ubezpieczenie na życie oraz ponad 40 opcji na naszej platformie benefitowej NAIS, w tym Netflix, Spotify czy Multisport.
- Korzystaj z hybrydowego modelu pracy, który jest dopasowany do Twojego życia - po zakończeniu onboardingu połącz pracę w nowoczesnym biurze z ergonomiczną pracą z domu, dzięki pakietom home office (m.in. laptop, monitor, krzesło). O szczegóły zapytaj swojego rekrutera.
- Dostęp do ponad 70 ścieżek szkoleniowych z możliwością certyfikacji (np. GenAI, Excel, Business Analysis, Project Management) na naszej platformie NEXT. Zanurz się w świecie wiedzy dzięki bezpłatnemu dostępowi do platformy językowej Education First, Pluralsight, TED Talks, Coursera i Udemy Business oraz materiałów i szkoleń.
- Regularny feedback i bieżące dyskusje na temat Twoich wyników dzięki naszemu narzędziu GetSuccess, wspieranemu przez przejrzystą politykę zarządzania efektywnością pracy.
No Fluff Jobs