
trener(-ka)
- Lublin, lubelskie
- Umowa
- Niepełny etat
- umowę o pracę (pierwsza na 7 miesięcy),
- pracę w modelu hybrydowym, biuro w Lublinie, ul. Nałęczowska 14 (przy skrzyżowaniu z aleją Kraśnicką),
- pracę na pełen etat (równoczesne zatrudnienie w naszym banku i u outsource’a)
- zespół/lider: Katarzyna Jaroszewska,
- Masz minimum 1,5 roku doświadczenia w Biurze Zdalnej Współpracy z Klientem Indywidualnym/ Biurze Zdalnej Współpracy z Klientem w Kanałach Digital
- Posiadasz wiedzę z zakresu nowych technologii i rozwiązań informatycznych
- Znajomość prawa bankowego i regulacji UE nie jest Ci obca,
- Znajomość rynku usług finansowych, ubezpieczeniowych również,
- Budowanie szerokich relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi to Twoja mocna strona
- Posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji z pracownikami, dostrzegasz i reagujesz na ich potrzeby,
- Masz mocne umiejętności sprzedażowe i prowadzenia negocjacji
- Podejmujesz samodzielnie decyzje,
- Bardzo dobrze organizujesz pracę własną,
- Masz silną orientację na realizację postawionych celów,
- Posiadasz umiejętność skutecznego motywowania i coachingu, rozwijania pracowników
- umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym
- Przygotowanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów i Akademii dla doradców
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych, odpowiadanie za ich aktualizację i formę dostosowaną do tematu szkolenia
- Dbanie o jakość rozmów prowadzonych przez doradców zespołów obsługujących klientów
- Rozwijanie umiejętności obsługowych i sprzedażowych doradców
- Współpraca z innymi jednostkami Banku w celu zapewnienia spójności i skuteczności działań.
- Realizacja zadania w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne.
- Uczestnictwo w realizacji celów jednostki poprzez dbałość o wysoki poziom wiedzy merytorycznej pracowników oraz stosowanie przez nich standardów obsługi klienta.
- Udział w pracach nad rozwojem technik i metod obsługi i sprzedaży, aktywne uczestnictwo w rozwoju umiejętności komunikacyjnych doradców.
- umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy),
- pracę w modelu hybrydowym (lokalizacja biura na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Program adaptacyjny będzie trwał około 2 miesięcy (w zależności od stanowiska).
- Na początku Twój/oja przełożony/a pokaże Ci naszą kulturę organizycjną i odpowie na wszystkie pytania.
- Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
- Spotkaj się (online) z managerem.
- Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
- Pracuj z nami w naszym zespole!