trener(-ka)

Santander

  • Lublin, lubelskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 16 dni temu
trener(-ka)Country: PolandNa bank zadbamy dla Ciebie o:
  • umowę o pracę,
  • pracę stacjonarną w biurze w Lublinie, ul. Nałęczowska 14 (przy skrzyżowaniu z aleją Kraśnicką),
  • pracę na pełen etat (równoczesne zatrudnienie w naszym banku i u outsource’a),
  • zespół/lider: Zespół Onboardingu i Rozwoju, Katarzyna Jaroszewska - śmiało sprawdź z kim możesz pracować
, * miesięczny system premiowy,
  • cel: przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów i programów adaptacyjnych dla doradców obsługujących klientów SME.
Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić najlepszą jakość obsługi w sektorze finansowym - jesteśmy firmą technologiczną z usługami bankowym.Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Nasz dział Contact Center to ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce – Warszawa, Wrocław, Poznań i Lublin. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy audio, wideo, messenger, e-mail, czat czy naszego bota Sandi.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
  • masz doświadczenie w zakresie rozwoju usług i sprzedaży dla klientów firmowych,
  • masz wiedzę z zakresu nowych technologii i rozwiązań informatycznych,
  • znasz prawo bankowe i regulacje UE,
  • znasz rynek usług finansowych i ubezpieczeniowych,
  • umiesz budować szerokie relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • umiesz dostrzegać i reagować na potrzeby pracowników,
  • masz umiejętności sprzedażowe i prowadzenia negocjacji,
  • umiesz samodzielnie podejmować decyzje,
  • skutecznie organizujesz własną pracę,
  • jesteś zorientowany(-a) na realizację postawionych celów,
  • umiesz skutecznego motywować i rozwijać pracowników.
Twoje zadania w tej roli:
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów i programów adaptacyjnych dla doradców obsługujących klientów SME,
  • przygotowywanie materiałów szkoleniowych, ich aktualizacja i dostosowywanie,
  • dbanie o jakość rozmów prowadzonych przez doradców zespołów obsługujących klientów SME,
  • rozwijanie umiejętności obsługowych i sprzedażowych doradców,
  • współpraca z innymi jednostkami w celu zapewnienia spójności i skuteczności działań,
  • realizacja zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne,
  • uczestnictwo w realizacji celów jednostki poprzez dbałość o wysoki poziom wiedzy merytorycznej pracowników oraz stosowanie przez nich standardów obsługi klienta,
  • udział w pracach nad rozwojem technik i metod obsługi i sprzedaży, a tym aktywnie uczestnictwo w rozwoju umiejętności komunikacyjnych doradców.
To masz na bank:
  • umowę o pracę,
  • pracę stacjonarną w biurze (lokalizacja na początku oferty),
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
  • Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
  • Na początku Twoja przełożona pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
  • Po okresie wdrożenia rozpoczniesz pracę na planach sprzedażowych, a za ich realizację otrzymasz premię.
Dołącz do nas w kilku krokach:
  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
  • Spotkaj się (online) z managerem.
  • Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
  • Pracuj z nami w naszym zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander

Podobne oferty pracy

  • trener(-ka)

    Santander

    • Lublin, lubelskie
    trener(-ka) Country: Poland Specjalista(-ka) ds. wsparcia i rozwoju Na bank zadbamy dla Ciebie o: umowę o pracę (pierwsza na 7 miesięcy), pracę w modelu hybrydowym, biuro w…
    • 1 miesiąc temu
  • Trener/ka ds. Likwidacji Szkód

    Warta

    • Lublin, lubelskie
    Do zadan' osoby na tym stanowisku należeć będzie: * W zakresie monitorowania jakości komunikacji z klientem: weryfikacja stosowania standardów obsługi klienta, prowadzenie ods…
    • 16 dni temu
  • Kursy/staże/praca dla osób niepełnosprawnych

    Integron Plus

    • Lublin, lubelskie
    • 30,00 PLN za godzinę
    Fundacja Integron Plus prowadzi rekrutację do projektu pn. „Zmiany to szanse” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W ramach w/w …
    • 12 godzin temu