
Lider zespołu call center
- Łódź, łódzkie
- 9 000-10 000 PLN miesięcznie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie i motywowanie zespołu 4 konsultantów - codzienna opieka, coaching i wsparcie
- Planowanie i koordynacja kampanii sprzedażowych, analiza efektów i optymalizacja działań
- Monitorowanie jakości rozmów oraz wskaźników efektywności (KPI) i raportowanie wyników do przełożonych
- Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych i wspieranie konsultantów w trudnych sytuacjach
- Współpraca z działem sprzedaży i administracji w celu zapewnienia płynnego przepływu informacji
- Proaktywne wdrażanie usprawnień i dzielenie się pomysłami na rozwój zespołu i procesów
- 2 lata doświadczenia w pracy jako lider zespołu call center
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i motywacyjnych
- Nastawienia na jakość obsługi klienta
- Gotowości do pracy stacjonarnej w Łodzi
- Umowa o pracę na pełen etat
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 (8 godzin pracy dziennie, możliwość również pracy w sobotę)
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy
- Karta przedpłacona - 450 zł na miesiąc do dowolnego wykorzystania
- Niezbędne narzędzia do pracy: Laptop, Telefon
- Pobliski darmowy parking
- Praca w zgranym zespole