Zarządzanie roadmapą i rozwojem technologicznym systemów CRMŚcisła współpraca z zespołami developerskimi, architektami, designeramiPriorytetyzacja inicjatyw produktowych i dbałość o spójność architekturyUdział w definiowaniu wymagań, user stories i wsparcie analizy technicznejMonitorowanie danych i działania optymalizujące customer experienceTechniczna rola łącząca zarządzanie roadmapą CRM i bliską współpracę z zespołaOdpowiedzialność za rozwiązania klasy CRM (m.in. Salesforce) oraz customer dataMinimum 3 lata doświadczenia jako Product Manager/Owner w obszarze CRMDoświadczenie w pracy z technologiami typu Salesforce, CDP, API, integracjamiUmiejętność łączenia perspektywy biznesowej z rozumieniem architektury systemówDoświadczenie w pracy w zespołach interdyscyplinarnych (design, dev, data, IT)Znajomość procesów lojalizacji, marketing automation lub customer data mile widzianaFirma o ugruntowanej pozycji na rynku retail, prowadząca zaawansowane projekty digitalowe. Pracują w nowoczesnej strukturze matrycowej - ścisła współpraca z zespołami IT, designu, analityki i marketingu.Umowa o pracę (projekt długofalowy) * samochód służbowyPremia rocznaModel hybrydowyPakiet benefitów: Medicover, ubezpieczenie grupowe, kafeteria, zniżka pracowniczaProjekt z dużą autonomią i realnym wpływem na decyzje technologiczne