
Business Development Manager
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Analizowanie rynku i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych na terenie Polski,
- Pozyskiwanie nowych klientów na usługi związane z obsługą klienta/contact center,
- Zarządzanie relacjami z klientami,
- Przygotowywanie ofert handlowych, wycen, kompletowanie dokumentacji przetargowej, negocjowanie warunków współpracy,
- Realizowanie celów sprzedażowych i raportowanie wyników,
- Uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach i spotkaniach networkingowych.
- Kilkuletnie doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży w branży outsourcingu Contact Center,
- Doświadczenie w docieraniu i negocjacjach z klientami,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (współpraca międzynarodowa),
- Umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji z klientami,
- Proaktywność i samodzielność w działaniu,
- Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski.
- Umowa o pracę lub kontrakt B2B (zależnie od preferencji),
- Możliwość pracy zdalnej/mobilnej,
- Samochód służbowy,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Samodzielność w działaniu i wyzwania dające możliwości rozwoju zawodowego i osobistego.