Customer Service Specialist – Ubezpieczenia

Aon

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 30 dni temu
Opis publikowania:Aon Polska Services Sp. z o.oCustomer Service Specialist – UbezpieczeniaJesteś gotów na nowe wyzwania?Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Dołącz do nas i odkryj możliwości, jakie daje praca w Aon!To stanowisko oferuje elastyczność pracy w modelu hybrydowym – zarówno zdalnie, jak i w naszym biurze w Warszawie.Aon – Podejmujemy lepsze decyzjeW Aon kształtujemy decyzje, aby chronić i wzbogacać życie ludzi na całym świecie. Jesteśmy jedną zjednoczoną, inkluzywną i różnorodną drużyną, pełną pasji do pomagania naszym kolegom i klientom w osiąganiu sukcesów.Jak będzie wyglądał Twój dzień?
  • Obsługa klienta zgodna ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz wewnętrznymi procedurami
  • Współpraca z innymi zespołami, towarzystwami ubezpieczeniowymi w celu kompleksowej obsługi klienta
  • Administrowanie elektroniczną dokumentacją ubezpieczeniową
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
  • Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków
  • Uczestnictwo w działowych i międzydziałowych projektach
Dlaczego warto wybrać tę ofertę?To Twoja szansa na rozwój w wyjątkowej roli! W Aon wyróżnia nas unikalne podejście do pracy – pracujemy z najlepszymi specjalistami i zapewniamy wsparcie na każdym etapie. Dowiedz się, z kim będziesz współpracować i kto będzie Cię wspierać.Umiejętności i doświadczenie, które są kluczowe w tej roli:
  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
  • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego
  • Nastawienia na jakość realizowanych zadań
  • Samodzielności, terminowości, dokładności
  • Umiejętności szybkiego uczenia się, gotowości do pogłębiania wiedzy
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
  • Dobrej znajomości MS Office
  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
Jak wspieramy naszych pracowników?Oprócz kompleksowego pakietu benefitów, promujemy różnorodność w miejscu pracy. Nasze elastyczne i inkluzywne środowisko pozwala zarządzać zdrowiem i równowagą między życiem prywatnym a zawodowym. Dlatego oferujemy dwa dodatkowe dni wolne w roku, abyś mógł skupić się na swoim dobrostanie. Oferujemy różnorodne rozwiązania dotyczące stylu pracy poprzez naszą politykę Smart Working. Ponadto, poprzez naszą kulturę ciągłego uczenia się, inspirujemy i wyposażamy Cię w narzędzia do nauki, dzielenia się wiedzą i rozwoju, pomagając osiągnąć pełny potencjał.Zapewniamy osobom z niepełnosprawnościami odpowiednie warunki do uczestnictwa w procesie rekrutacji, wykonywania kluczowych obowiązków oraz korzystania z innych świadczeń zgodnie z obowiązującym prawem. Prosimy o kontakt w celu zgłoszenia takich potrzeb na adres ReasonableAdjustments@Aon.com.Aon ceni innowacyjne i różnorodne środowisko pracy.
Jesteśmy dumni z bycia pracodawcą, który oferuje równe szanse.Jeśli chcesz, mogę też przygotować wersję skróconą do publikacji na portalach rekrutacyjnych lub LinkedIn. Czy mam ją dla Ciebie opracować?#comercialriskandreinsurancesolution#LI-Hybrid#LI-Associate#LI-JB3

Aon