
Customer Service Specialist – Ubezpieczenia
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa klienta zgodna ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz wewnętrznymi procedurami
- Współpraca z innymi zespołami, towarzystwami ubezpieczeniowymi w celu kompleksowej obsługi klienta
- Administrowanie elektroniczną dokumentacją ubezpieczeniową
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
- Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków
- Uczestnictwo w działowych i międzydziałowych projektach
- Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
- Komunikatywnej znajomości j. angielskiego
- Nastawienia na jakość realizowanych zadań
- Samodzielności, terminowości, dokładności
- Umiejętności szybkiego uczenia się, gotowości do pogłębiania wiedzy
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Dobrej znajomości MS Office
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
Jesteśmy dumni z bycia pracodawcą, który oferuje równe szanse.Jeśli chcesz, mogę też przygotować wersję skróconą do publikacji na portalach rekrutacyjnych lub LinkedIn. Czy mam ją dla Ciebie opracować?#comercialriskandreinsurancesolution#LI-Hybrid#LI-Associate#LI-JB32565215