
Brand Manager (Heineken)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Możliwość realnego wpływu na budowanie reputacji jednego z liderów rynku piwa i napojów dla dorosłych konsumentów
- Pracę z marką globalną, która od 150 lat buduje swoją legendę - a Ty masz okazję dopisać do niej kolejny rozdział
- Współpracę z pełnymi pasji i zaangażowania ludźmi
- Samodzielność w realizacji zadań, przy wsparciu kiedy jest potrzebne
- Dobrą energię w zespole i pracę z poczuciem humoru i pozytywnymi emocjami na co dzień
- Projekty, które nie pozwalają się nudzić i zapewniają ciągłą naukę i rozwój kompetencji, w tym współtworzenie jednego z największych festivali muzycznych w Europie Środkowo-Wschodniej - Open'er Festival
- Tworzenie i realizacja kluczowych kampanii dla kultowych marek w portfolio Grupy Żywiec
- Odpowiedzialność za działania marek w obszarach digitalowych oraz tworzenie ogólnopolskich aktywacji konsumenckich
- Tworzenie krótko- i długoterminowych planów marketingowych
- Kierowanie projektami komercyjnymi we współpracy z działami: Trade Marketing, Media, Sprzedaż, Supply Chain
- Monitorowanie i analizowanie wyników sprzedażowych oraz skuteczności kampanii, wyciąganie wniosków i projektowanie dalszych działań
- Dbanie o pozytywny wizerunek marek oraz nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
- Doświadczenie na stanowisku Brand Managera, preferencyjnie w branży FMCG
- Kreatywność i ciekawość świata, umieętność tworzenia oryginalnych i skutecznych kampanii marketingowych
- Analityczne myślenie, zdolność do analizy danych rynkowych i interpretacji danych sprzedażowych, w tym znajomość narzędzi jak Mplatform, czy Nielsen
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z różnymi grupami, także w języku angielskim
- Znajomość trendów konsumenckich i nowoczesnych narzędzi marketingowych
- Pasja do piwa ;)