Brand Manager (Heineken)

Heineken

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Bądź częscią ŻLokalizacja: WarszawaFunkcja: KomercjaDział: Marketing - Zarządzanie markąLubisz wyzwania, masz głowę pełną pomysłów i chcesz kreować wyjątkowe marki, znane milionom? A może marzysz o pracy, która łączy tradycję z nowoczesnością i chcesz tworzyć historie, które zapadają w pamięć? Jeśli tak - czekamy właśnie na Ciebie!Co oferujemy?
  • Możliwość realnego wpływu na budowanie reputacji jednego z liderów rynku piwa i napojów dla dorosłych konsumentów
  • Pracę z marką globalną, która od 150 lat buduje swoją legendę - a Ty masz okazję dopisać do niej kolejny rozdział
  • Współpracę z pełnymi pasji i zaangażowania ludźmi
  • Samodzielność w realizacji zadań, przy wsparciu kiedy jest potrzebne
  • Dobrą energię w zespole i pracę z poczuciem humoru i pozytywnymi emocjami na co dzień
  • Projekty, które nie pozwalają się nudzić i zapewniają ciągłą naukę i rozwój kompetencji, w tym współtworzenie jednego z największych festivali muzycznych w Europie Środkowo-Wschodniej - Open'er Festival
Twoje zadania w roli Brand Managera:
  • Tworzenie i realizacja kluczowych kampanii dla kultowych marek w portfolio Grupy Żywiec
  • Odpowiedzialność za działania marek w obszarach digitalowych oraz tworzenie ogólnopolskich aktywacji konsumenckich
  • Tworzenie krótko- i długoterminowych planów marketingowych
  • Kierowanie projektami komercyjnymi we współpracy z działami: Trade Marketing, Media, Sprzedaż, Supply Chain
  • Monitorowanie i analizowanie wyników sprzedażowych oraz skuteczności kampanii, wyciąganie wniosków i projektowanie dalszych działań
  • Dbanie o pozytywny wizerunek marek oraz nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
Co pozwoli Ci odnieść sukces w tej roli:
  • Doświadczenie na stanowisku Brand Managera, preferencyjnie w branży FMCG
  • Kreatywność i ciekawość świata, umieętność tworzenia oryginalnych i skutecznych kampanii marketingowych
  • Analityczne myślenie, zdolność do analizy danych rynkowych i interpretacji danych sprzedażowych, w tym znajomość narzędzi jak Mplatform, czy Nielsen
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z różnymi grupami, także w języku angielskim
  • Znajomość trendów konsumenckich i nowoczesnych narzędzi marketingowych
  • Pasja do piwa ;)
To co nas wyróżnia spośród innych firm z branży FMCG to lokalna niezależność w kreowaniu naszego biznesu. Jesteśmy częścią Grupy Heineken, ale w Grupie Żywiec zawsze współuczestniczysz w budowaniu marek i masz możliwość realizowania własnych pomysłów - nieważne czy pracujesz w dziale sprzedaży, produkcji czy marketingu.Naszą cechą charakterystyczną jest łączenie tradycji z innowacyjnością. W każdym z czterech browarów położonych w różnych zakątkach Polski czerpiemy inspirację do pracy z charakteru i kultury regionu oraz doświadczeń naszych poprzedników. Jednocześnie stale ulepszamy proces produkcyjny, korzystamy z nowych technologii i odkrywamy nowe smaki.​Czujesz, że odnalazłbyś się w naszym piwnym świecie? Dołącz do nas i bądź częścią Ż!​

Heineken

Podobne oferty pracy

  • Office Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 8 godzin temu
  • Global Payroll Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 8 dni temu
  • Manager Restauracji PaTaThai Mokotów

    Creative Group Sp. z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    PaTaThai to koncept restauracyjny oferujący najwyższej jakości, autorską kuchnię tajską. Restauracja serwuje dania, bazujące na recepturach stworzonych przez wybitnych Szefów Kuchn…
    • 3 dni temu