Customer Service Manager

Arche Consulting Sp. z o.o. sp.k.

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 25 dni temu
Customer Service Manager87_30901Obowiązki
  • tworzenie i wdrażanie strategii customer experience,
  • doświadczenie operacyjne w zarządzaniu zespołem contact center lub działem obsługi klienta, w tym w środowisku wielokanałowym (telefon, e-mail, czat),
  • umiejętność samodzielnego projektowania i optymalizacji procesów obsługi klienta, w tym wdrażania standardów jakości, tworzenia procedury obsługi leada i rekomendacji kpi dla zespołu,
  • tworzenie optymalnych systemów premiowych oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami, rozwój kompetencji działu, w tym jakości umiejętności miękkich bądź sprzedaży telefonicznej w zespole,
  • znajomość narzędzi CRM i systemów call center (m.in. thulium), w tym umiejętność analizy danych i raportowania efektywności działań,
  • monitorowanie, analizowanie i optymalizacja ścieżki klienta (customer journey, proces podejmowania leada, mapping),
  • orientacja na klienta i jakość obsługi, z jednoczesnym uwzględnieniem efektywności operacyjnej i kosztowej,
  • znajomość przepisów rodo i zasad etycznej komunikacji w kontekście danych osobowych i kontaktu z klientem,
  • gromadzenie i analiza danych z badań satysfakcji klienta oraz wdrażanie działań naprawczych,
  • monitorowanie benchmarków rynkowych, pomiar satysfakcji klienta w odniesieniu do rynku,
  • bardzo dobra znajomość excel.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, psychologia, marketing, ekonomia lub pokrewne),
  • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta lub contact center,
  • doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii customer experience,
  • doświadczenie w rozwoju zespołów - zarówno w kontekście kompetencji miękkich, jak i sprzedażowych,
  • znajomość narzędzi CRM i systemów call center (mile widziana znajomość Thulium),
  • umiejętność analizy danych, tworzenia raportów i wyciągania wniosków na podstawie wskaźników efektywności,
  • znajomość zasad RODO i etycznej komunikacji z klientem,
  • język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • prywatna opieka medyczna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • dofinansowanie do karty sportowej,
  • ZFŚS.
Źródło: Arche Consulting/Praca

Gowork

Podobne oferty pracy

  • Office Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 6 godzin temu
  • Global Payroll Manager

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 8 dni temu
  • Manager Restauracji PaTaThai Mokotów

    Creative Group Sp. z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    PaTaThai to koncept restauracyjny oferujący najwyższej jakości, autorską kuchnię tajską. Restauracja serwuje dania, bazujące na recepturach stworzonych przez wybitnych Szefów Kuchn…
    • 3 dni temu