
Key Account Manager – Kardiologia – południowo-zachodnia Polska
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Kierowanie sprzedażą, promocją i rozwojem na podległym terenie w celu osiągnięcia wyznaczonych celów.
- Opracowywanie strategii rozwoju klienta oraz dedykowanych planów działania KAM dla przypisanych klientów, dostosowanych do celów ośrodków i ich realizacja.
- Przygotowywanie strategii i indywidualnych planów taktycznych oraz wnoszenie strategicznego wkładu w zakresie analizy, przyszłego potencjału i kluczowych programów wymaganych dla ośrodków/klientów.
- Przygotowywanie i negocjowanie umów oraz kierowanie inicjatywami, które firma uruchamia w celu dotarcia do konkretnego klienta.
- Analizowanie sytuacji rynkowej, w tym działań wywiadowczych dotyczących kluczowych klientów i kluczowych konkurentów.
- Organizowanie wydarzeń dla klientów i innych programów samodzielnie lub we współpracy z działem marketingu/medycznym, zgodnie z uzgodnionymi biznesowymi planami taktycznymi.
- Realizacja planu działań sprzedażowych oraz osiąganie uzgodnionych celów sprzedażowych i szerszych celów wydajnościowych dla własnej części organizacji.
- Min. 3-letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej i/lub w sektorze ochrony zdrowia.
- Doświadczenie w pracy i zarządzaniu kluczowymi ośrodkami i klientami.
- Samodzielność oraz systematyczność w działaniu.
- Umiejętność skutecznego wykorzystywania narzędzi digitalowych w codziennej pracy i poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, dostosowanych do zmieniającej się sytuacji rynkowej.
- Doświadczenie w sprzedaży.
- Płynny polski w mowie i piśmie.
- Komunikatywny język angielski.
- Umiejętności rozwiązywania problemów.
- Aktywny kierowca.
- Doświadczenie w kardiologii.
- Doświadczenie w pracy z programem lekowym.