International Marketplace Manager @ Promotorzy Trading Sp. z o.o. Sp. k
Promotorzy Trading Sp. z o.o. Sp. k.
Warszawa, mazowieckie
Stała
Pełny etat
14 dni temu
Wymagania:- doświadczenie w sprzedaży e-commerce, szczególnie w obszarze marketplace B2C,- znajomość specyfiki platform sprzedażowych i narzędzi analitycznych,- umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania relacji biznesowych,- dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków mile widziana),- analityczne myślenie i nastawienie na realizację celów,- proaktywność i samodzielność w działaniu.Promotorzy Trading Sp. z o.o. Sp.k. działa na polskim rynku artykułów tytoniowych i akcesoriów od ponad 27 lat. Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów szerokiej gamy akcesoriów dla palaczy oraz producentem i eksporterem wyrobów dla użytkowników e-papierosów. Nasze produkty eksportujemy do ponad 30 krajów na świecie. Wiele z naszych marek oraz produktów z naszej oferty posiadają status lidera w swoich segmentach rynku.International Marketplace ManagerMiejsce pracy: Warszawa, Marywilska 34Opis stanowiska:Osoba na tym stanowisku odpowiada za rozwój sprzedaży na zagranicznych platformach e-commerce (marketplace B2C). Do jej zadań należy nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi, budowanie strategii sprzedażowej oraz wdrażanie działań marketingowych zwiększających rozpoznawalność marki i sprzedaż produktów.Oferujemy:- Atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie stałej umowy o pracę lub umowy B2B- sam decydujesz!- Możliwość doskonalenia zawodowego oraz ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu- Benefity pozapłacowe po okresie próbnym (Medicover, Multisport, ub. pracownicze)- Koleżeńską, niekorporacyjną atmosferę w zespole, gdzie wspieramy indywidualne talenty- Nieformalną kulturę organizacyjną (m.in. brak dress code’u),[Pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z zagranicznymi platformami e-commerce, Prowadzenie negocjacji handlowych oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych,, Zarządzanie ofertą produktową i monitorowanie wyników sprzedażowych,, Analiza trendów rynkowych i działań konkurencji,, Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych wspierających sprzedaż (kampanie promocyjne, akcje rabatowe, content marketing na platformach),, Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników,, Współpraca z działem logistyki, marketingu i obsługi klienta w celu zapewnienia sprawnej obsługi zamówień i wysokiej satysfakcji klientów.] Requirements: język niemiecki, język hiszpański, język francuski Additionally: Private healthcare, Multisport, Zniżki na produkty firmowe, Program rekomendacji pracowników, Grupowe ubezpieczenie NNW, Free coffee, Free parking, No dress code.