Asystent/Asystentka ds. administracyjnych

BBTBS

  • Bielsko-Biała, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 5 dni temu
zostało założone w 1997 roku. Głównym celem działalności Spółki jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców Bielska-Białej w zakresie mieszkań, poprzez realizację polityki mieszkaniowej Gminy Bielsko-Biała. Spółka dba o swoje zasoby, starając się, by oferowane mieszkania były komfortowym miejscem do życia. Zarządzając nieruchomościami, dąży do osiągnięcia satysfakcji swoich Klientów.Spółka aspire do wpływania na rynek nieruchomości w regionie oraz w kraju, aby usługi związane z zarządzaniem mogły osiągnąć jak najwyższy poziom. Ponadto, jednym z celów jest stworzenie przejrzystych warunków prawnych dla budowy tanich mieszkań na wynajem, dostępnych dla osób, które nie mają możliwości zakupu własnego mieszkania.Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. jest nowoczesną firmą, która zatrudnia pracowników z odpowiednimi uprawnieniami, długoletnim doświadczeniem oraz licencjami zarządcy nieruchomości. Do zadań Spółki należy:
  • budowanie i nabywanie wielorodzinnych budynków mieszkalnych,
  • przeprowadzanie remontów i modernizacji obiektów mieszkalnych, dostosowanych do potrzeb najmu,
  • wynajmowanie lokali użytkowych w budynkach BB TBS,
  • sprawowanie zarządzania budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, które nie są własnością Spółki, na podstawie umów zlecenia,
  • prowadzenie działalności związanej z budownictwem mieszkaniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Prowadzenie sekretariatu Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Obsługa połączeń telefonicznych, przekierowywanie rozmów, udzielanie informacji.
  • Prowadzenie dzienników korespondencyjnych.
  • Kompletowanie i wysyłanie korespondencji Spółki.
  • Prowadzenie rejestrów faktur dla Spółki i Wspólnot Mieszkaniowych.
  • Dokonywanie zaopatrzenia Spółki w materiały biurowe, artykuły spożywcze oraz środki czystości.
  • Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa gości i kontrahentów przybyłych do firmy.
  • Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących zadań wynikających z zakresu obowiązków.
  • Obsługa strony internetowej BB TBS przy współpracy z dostawcą usługi.
  • Obsługa pomieszczeń sekretariatu, biura zarządu, pomieszczenia socjalnego, biura obsługi klienta i sali konferencyjnej.
  • Obsługa urządzeń biurowych, obsługa i konserwacja urządzeń AGD.
WYMAGANIA:
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy i samodzielność
  • wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi
  • inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków
  • uczciwość i rzetelność
OFERUJEMY:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rozwój kwalifikacji zawodowych
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Interesującą pracę w zgranym zespole w rozwijającej się firmie
  • Dobrowolny pakiet medyczny

Aplikuj.pl

Podobne oferty pracy

  • Asystent Biura

    • Bielsko-Biała, śląskie
    Stock Polska – producent i dystrybutor takich marek jak Stock Prestige, Amundsen, Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Biały Bocian, Jim Beam, Dubliner, Beluga, Dictador. Firma będąca częśc…
    • 1 dzień temu
  • Asystentka Zarządu

    PLP POLAND (BELOS) S.A

    • Bielsko-Biała, śląskie
    PLP Poland (Belos) S.A. jest częścią międzynarodowej grupy PLP, która ma siedzibę w Cleveland oraz posiada zakłady produkcyjne w ponad 20 lokalizacjach na całym świecie. Dzięki zaa…
    • 27 dni temu
  • Asystent Kas Samoobsługowych

    Ipracujzdalnie.pl

    • Żywiec, śląskie
    Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede ws…
    • 9 dni temu