Asystent/Asystentka ds. administracyjnych
BBTBS
- Bielsko-Biała, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- budowanie i nabywanie wielorodzinnych budynków mieszkalnych,
- przeprowadzanie remontów i modernizacji obiektów mieszkalnych, dostosowanych do potrzeb najmu,
- wynajmowanie lokali użytkowych w budynkach BB TBS,
- sprawowanie zarządzania budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, które nie są własnością Spółki, na podstawie umów zlecenia,
- prowadzenie działalności związanej z budownictwem mieszkaniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą.
- Prowadzenie sekretariatu Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Obsługa połączeń telefonicznych, przekierowywanie rozmów, udzielanie informacji.
- Prowadzenie dzienników korespondencyjnych.
- Kompletowanie i wysyłanie korespondencji Spółki.
- Prowadzenie rejestrów faktur dla Spółki i Wspólnot Mieszkaniowych.
- Dokonywanie zaopatrzenia Spółki w materiały biurowe, artykuły spożywcze oraz środki czystości.
- Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa gości i kontrahentów przybyłych do firmy.
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących zadań wynikających z zakresu obowiązków.
- Obsługa strony internetowej BB TBS przy współpracy z dostawcą usługi.
- Obsługa pomieszczeń sekretariatu, biura zarządu, pomieszczenia socjalnego, biura obsługi klienta i sali konferencyjnej.
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa i konserwacja urządzeń AGD.
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat. B
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja pracy i samodzielność
- wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi
- inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków
- uczciwość i rzetelność
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Rozwój kwalifikacji zawodowych
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Interesującą pracę w zgranym zespole w rozwijającej się firmie
- Dobrowolny pakiet medyczny
Aplikuj.pl