Asystentka Zarządu
PLP POLAND (BELOS) S.A
- Bielsko-Biała, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy
- Wsparcie administracyjne zarządu, kadry zarządzającej, działów finansowego i HR
- Nadzór nad przepływem informacji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Profesjonalna obsługa gości wizytujących naszą firmę
- Organizacja i koordynacja podróży służbowych (rezerwacja lotów, hoteli, transportu)
- Bieżące zadania administracyjno-biurowe
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Praktyczna znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office
- Dobre zdolności organizacyjne, skrupulatność i dyspozycyjność
- Zaangażowanie, umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, wysoka kultura osobista
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Ciekawa praca w międzynarodowej organizacji o silnej pozycji na rynku
- Wysokie standardy pracy
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- Pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, bonusy świąteczne dla Pracowników i ich dzieci, zapomogi)
- Stabilne zatrudnienie w firmie funkcjonującej nieprzerwanie od ponad 75 lat
- Szkolenia wspierające rozwój zawodowy i doskonalenie umiejętności językowych
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz przyjazne środowisko pracy
- Budowanie ścieżki kariery wśród najlepszych specjalistów w branży z uznaniem i zaufaniem klientów na całym świecie
Aplikuj.pl