
Senior Brand Manager
- mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Monitoring i analiza rynku, w tym przygotowywanie opracowań dotyczących trendów, zachowań konsumentów oraz działań konkurencji (znajomość i praca na bazach Nielsen lub CMR).
- Reprezentowanie perspektywy konsumenta i shoppera w dyskusjach biznesowych, z uwzględnieniem specyfiki kluczowych klientów (m.in. Biedronka, Lidl, Kaufland).
- Opracowywanie rekomendacji w zakresie rozwoju nowych produktów, modyfikacji istniejących oraz wprowadzania ich na rynek, a także inicjowanie i rozwijanie aktywacji konsumenckich i shopperowych.
- Tworzenie i realizacja krótko- i długoterminowych strategii marketingowych oraz trade marketingowych we współpracy z agencjami zewnętrznymi i działami wewnętrznymi (handel tradycyjny, nowoczesny, HoReCa).
- Monitorowanie efektywności działań marketingowych i trade marketingowych oraz przygotowywanie rekomendacji dotyczących przyszłych inicjatyw.
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży, NPD i R&D.
- Rozwój i zarządzanie 2-osobowym zespołem
- Odpowiedzialność za budżet marketingowy (ATL i BTL) w ramach powierzonej kategorii produktowej.
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 5 letnie doświadczenie w firmach z sektora FMCG na stanowisku związanym z zarządzaniu marką
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Dojrzałość i umiejętność budowania autorytetu w zespole, łatwość współpracy z innymi działami
- Silne poczucie odpowiedzialności, odporność na stres i skuteczność w podejmowaniu decyzji;
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętność słuchania;
- Pragmatyczne i systematyczne podejście do wykonywanych obowiązków, dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność rozwiązywania problemów, elastyczna i niezależna postawa